news08.net/ads.txt

מבנה חדש לשפרינצק; אומדן ההשקעה: כ-20 מיליון שקלים

עיריית רחובות, באמצעות הל”ר החברה לפיתוח רחובות, החלה בבניית מבנה חדש לבית הספר שפרינצק* במסגרת הפרויקט ייהרס מבנה הכיתות הישן ויבנה במקומו מבנה חדש בן 3 קומות, כיתות לימוד, מעבדות ומרחבי לימוד חדשניים.

להליך התכנון שותפים גורמים בעיריית רחובות, הל”ר, הנהלת בית הספר והנהגה ההורית של בית הספר, כדי להתאים את הצרכים של המבנה החדש לתלמידות ותלמידי בית הספר*

כחלק מתכנית לחידוש מבני חינוך ותיקים ברחובות, החלה עיריית רחובות, באמצעות הל”ר החברה לפיתוח רחובות, בבניית מבנה חדש בבית הספר שפרינצק הממוקם ברח’ המעפיל בעיר. במסגרת הפרויקט יוקם מבנה לימודים חדש על שטח של כ-2,700 מ”ר ובו 13 כיתות, מעבדות לימודים, חדרי ממ”ד ומרחבי לימודים חדשניים השמים דגש על אופיו המדעי של בית הספר. בנוסף יוקמו 2 מגרשי ספורט בשטח בית הספר, מגרש כדורגל פתוח ומגרש כדורסל מקורה שישמש את התלמידים לאורך השנה וגם בעונת החורף. עלות הפרויקט מוערכת בעלות כוללת של כ-20 מיליון שקלים והשלמתו צפויה עד חודש יוני 2023.

בתום בניית המבנה החדש, התלמידים יעברו ללמוד בו וייהנו ממרחבי למידה חדשניים, מעבדות מתקדמות וכיתות אם משודרגות. עם מעבר התלמידים אל המבנה החדש, ייהרס מבנה הכיתות הישן ובשטחו יוקם מגרש ספורט מקורה ומרחבי למידה חיצוניים. בהליך תכנון בית הספר לקחו חלק גורמים בעיריית רחובות, הל”ר- החברה לפיתוח רחובות, הנהלת בית הספר וההנהגה ההורית של בית הספר. שיתוף הפעולה בין הגורמים נועד כדי לוודא שהמבנה החדש יותאם לצרכי תלמידות ותלמידי בית הספר. פרויקט זה מצטרף לשורה פרויקטים ארוכה של בניה בתחום החינוך שהחלו בשנה האחרונה בעיר רחובות בהם בתי ספר, גני ילדים ומבנים נוספים.

ראש העיר רחמים מלול: “בית הספר שפרינצק הוא אחד מבתי הספר הוותיקים והמצוינים בעיר רחובות. המבנה החדש תוכנן בקפידה כדי להעניק לתלמידים חווית לימודים איכותית, חדשנית ומתקדמת, כזאת שתעזור להם לממש את הפוטנציאל והיכולות שלהם”.

מ”מ ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, זהר בלום: “לצד בניית מבני חינוך חדשים אנחנו משקיעים ומחדשים גם מבני חינוך ותיקים בעיר. בתום הבנייה בית הספר שפרינצק צפוי לשנות את פניו ויועמדו לרשות התלמידים הכלים האולטימטיביים ללמידה חדשנית במאה העשרים ואחת. אני מודה להורים ולצוות הנהלת בית הספר על השותפות בהליך תכנון בית הספר”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן