news08.net/ads.txt

ביבי ליובל כרמי: “נגעת לי בלב, אני אעזור לך”; כרמי: “יש לי טענות ליועצים שלך – צפו בסרטון

בנימין נתניהו התקשר היום (שני) אל מלך הפלאפל, יובל כרמי, תושב גן יבנה, שקיבל חיבוק אתמול ממדינה שלמה, ששמעה את זעקתו – זעקת העצמאים הקטנים. “נגעת לי מאוד בלב ואני אעזור לך”, אמר ביבי לכרמי. “אנחנו נעזור לכולם. אני מבין שיש מחסור יש פערים דברים שעדיין לא התבצעו כמו שצריך ונדאג לבצע אותם אבל יותר מכל ני מוכרח להגיד לך שהגעת לי עמוק לתוך הלב ואני רוצה לחזק אותך ולהגיד לך שנתגבר על זה ביחד”.

כרמי ענה: “תודה רבה אדוני ראש הממשלה. אני לא בא אליך בטענות אני בא ליועצים שלך. כנראה שאנשים לא אומרים לך מה קורה עם העם”. ביבי השיב: “אתה הטבת להגיד את זה אתמול וזה פשוט קורע את הלב. אני מבין את זה ואני ראיתי גם את האישיות שלך”.

רה”מ, בנימין נתניהו: “אני כואב את הכאב שלו ושל רבים מבעלי העסקים הקטנים והעצמאיים בישראל. המצוקה שלהם אמיתית. הבעיות אמיתיות ואנחנו נפתור אותן. אני אמשיך לעבוד מסביב לשעון כדי להציל את חייהם ופרנסתם של כל אזרחי ישראל. בעזרת השם ובעזרתכם – נעבור גם את המשבר הזה בשלום”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן