news08.net/ads.txt

בני נוער, בואו ללמוד להיות “חיות במה”

חיות במה

בעירונוער נפתח בימים אלה חוג מקורי וייחודי: קבוצת דיג’יי שבה ילמדו את בני הנוער כיצד לתקלט* בוגרי החוג יתקלטו על במות עירוניות *

במסגרת בית הספר למנהיגות נוער אשר פועל בעירונוער (מחלקת הנוער באגף החינוך בעיריית רחובות) החלה לפעול קבוצת דיג’יי של בנינוער. במשך שנה שלמה הם ילמדו את טכניקות התקלוט, תוכנות מוזיקה, מעברים מוזיקליים ועוד. הקבוצה פועלת אחת לשבוע למשך שעתיים עם ציוד מקצועי וחדשני, מלווה ע”י דיג’יי טל אלון ומדריכה חברתית.

הקבוצה קמה במטרה להנגיש ולאפשר לכל נער ונערה אשר חפצים בלימודי מוזיקה ותקלוט לחוות את החוויה במרכז העיר, והכל בשיתוף פעולה עם פרויקט 360 .

בשנים עברו בוגרי הקבוצה תקלטו על הבמות הגדולות באירועים עירוניים וכך צפוי להיות  גם השנה.

אפרת צוקרמן, מנהלת אגף חינוך ונוער : “”חנוך לנער על פי דרכו” כך נאמר במקורותינו. ואנו מוצאים דרכים רבות להעצים את בני הנוער על פי תחומי העניין שלהם. חשוב לנו לראות את בני הנוער  מממשים עצמם בתחום שקרוב לליבם. ”

אבי יוספי, מנהל מחלקת ילדים ונוער: “בית הספר למנהיגות חרת על דגלו להגיע לכלל בני הנוער בעיר ובמגוון רחב של תחומי ידע . תחום המוזיקה הינו תחום דינאמי ומלא תוכן, ואני שמח שהצלחנו להקים קבוצה מגובשת אשר תעסוק, תלמד ואף תתנסה בתחום זה”

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן