חבילות של אהבה לעובדי המועצה שמשרתים במילואים
בסוף השבוע האחרון יצאו עובדי המועצה לחלק שי מתוק לעובדי המועצה שמשרתים במילואים בימים אלה ולהנהגות הישובים שפועלים בחירום למען קיום שגרת חיים בתקופה זו.
ניר זמיר, ראש המועצה האזורית בני שמעון: "זו עוד דרך קטנה שלנו להגיד תודה גדולה על ההתנהלות המדהימה שלהם בזמן חירום – על האחריות, המסירות והעשייה למען התושבים והקהילה כולה ולהביע את הערכתנו ותמיכתנו הגדולה בעובדי המועצה שיצאו לשרת במילואים למען כולנו."
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.








