news08.net/ads.txt

בסוף השבוע: גביע העולם בפוצ’יוולי חוזר לאילת

גאווה: אילת מארחת את הסבב העולמי בפעם ה-8

העיר אילת מארחת את הסבב העולמי של הפוצ’יוולי בפעם ה-8 במתחם הפוציוולי – חוף הרויאל ביץ’ בטיילת הצפונית של אילת.

בין ה-16-18.3 יתקיימו 3 ימים של משחקים מרהיבים במזג אוויר לוהט, עם אלופי העולם מברזיל, הזוגות הטובים מיבשת אירופה ואסיה, וכמובן הזוגות הטובים ביותר מישראל – מעל 100 שחקנים מהארץ ומחו”ל מ-24 מדינות. כשגולת הכותרת – הגמר שייערך בשבת. אליפות ישראל לנערים ולנוער תשלים את מעמד האירוע.

להלן לוח הזמנים המתוכנן לתחרות:

חמישי 16.3.2023 – 9:00 עד 19:00 אליפות ישראל לנערים עד גיל 16, לנוער עד גיל 19.
19:00 כנס שחקנים והגרלת הבתים (למוזמנים בלבד) לסבב העולמי

שישי 17.3.2023 – 9:00 עד 21:00 שלב הבתים ושמינית הגמר סבב עולמי, שלבי רבע גמר וחצי גמר של אליפות הנערים והנוער.

שבת 18.3.2022 – 10:00 עד 17:00 שלבי הגמר של הסבב העולמי ומשחקי הגמר של אליפות ישראל לנערים ולנוער. 17:00 גמר נשים, 17:45 גמר גברים, 18:30 טקס הענקת הגביעים והפרסים.

מתן בארי, מ”מ וסגן ראש העיר, מחזיק תיק התיירות ויו”ר תאגיד התיירות באילת: אני גאה ללוות את אליפות העולם בפעם השמינית ברציפות, ענף הפוצ׳יוולי מצליח להוציא מאילת את כל התשוקה שנמצאת במאפיינים שלה בצורה הטובה ביותר: ספורט הישגי ותחרותי, על חופי הים היפים ברקע ההרים והמדבר, עם שחקנים ושחקניות שזזים בקצב מסחרר במגרשי החול, ויוצרים אווירת קרנבל ממש כאילו היינו בברזיל. העיר אילת מובילה בגאון את ענף הפוציוולי בישראל וגאה שהטורניר החשוב באירופה מתקיים בחופיה ומחזק את תדמיתה כעיר ספורט בינלאומית. ממליץ לכולם לבוא ולצפות”!

  

כזכור, אשתקד אחרי שלוש דחיות עקב נגיף הקורונה, זה קרה: רפי אנקונינה העמיד את אירוע הפוצ’יוולי בצורה יוצאת מן הכלל והחזיר את האנרגיות להפקה המטורפת הזו – שכולם ידעו כי הפעם מדובר בהזדמנות הרביעית והאחרונה מבחינת היכולת המנטלית לעמוד בקיום האירוע. מי שליוו את האירוע מטעם עירית אילת הם ראש העיר אלי לנקרי ומתן בארי, שגם השתתפו בחלק מהמשחקים.

“גביע העולם חזר לאילת”, התגאה לנקרי בשנה שעברה. “כשבכל הארץ גשום וקר אצלנו כבר ממש לוהט, בעיקר על חוף הים, כשטובי שחקני ושחקניות פוצ’יוולי מ-36 נבחרות מארץ והעולם הגיעו להשתתף בטורניר המסורתי בחוף “רויאל ביץ” במסגרת גביע העולם בפוציוולי. אנו שמחים ונרגשים לשוב ולארח תחרויות ואירועי ספורט בינלאומיים לאחר שנתיים של “הפסקת קורונה”, ופועלים במרץ רב ובדרכים יצירתיות לחיזוק מעמדה של אילת כעיר תיירות וספורט בינלאומית”.

אז מה היה שם על החוף של אילת? 36 קבוצות מ-20 מדינות שונות שהזיעו והתרוצצו על החוף בשמש הלוהטת, אווירה מחשמלת שבוודאי אי אפשר להעביר במילים ורפי אנקונה אחד שמנצח על המקהלה המטורפת הזאת. “רמת ההפקה ורמת המשחק הן מהגבוהות בעולם”, החמיא מתן בארי, “מאות צופים נהנו מחוויית ספורט חופים בלתי רגיל שמדגישה את היתרונות המובהקים של עיר התיירות הכי שמשית בישראל. ספורט הישגי וגם בידורי, שכיף לשבת ולצפות בו על הים כשכולם באווירת חופש מעולה. אני חייב להצדיע ליזם והנשמה מאחורי הפרויקט הצנוע הזה שהתפוצץ ברגע, רפי אנקונה ״המשוגע לדבר״ שסחף אליו את כל המדינה ולמרות הקשיים שהוערמו על צוות ההפקה הם עמדו בה בגאון, יש לומר בכנות שההפקה סחפה גם אותי, ליוויתי בשנים האחרונות את הפוציוולי בווליום סביר, אך הפעם הליווי היה צמוד ברמה יומיומית לאורך חודשים בעיקר בגלל הדחיות הרבות כדי לוודא שהעיר והיזמים לא נפגעים והכל עומד על מקומו ויצא מוצלח כדי לשרת את כולם ואני שמח שכך קרה. אירועי הספורט הבינלאומיים לגמרי חלק מהחזון שלי כפרמטר שבונה תשתית עמוקה ויציבה לעיר תיירות אמיתית לאורך שנים, יש חשיבות עצומה לאירועים כאלה ובעיקר ליכולת שלנו לשאוף לרמה כזו גבוהה של אירועים שחושפים את אילת בערוצים בינלאומיים”.

מי שכאמור ניצח על כל האירוע המטורף הזה וגרף מחמאות מקיר לקיר הוא רפי אנקונה שכמעט נותר בלי קול לאחר האירוע הגרנדיוזי שהפיק – וזה אומר את הכל. “הרגשתי שמיצינו את הפוטנציאל האדיר שהיה קיים בזמן הזה שחלף מאז הקורונה”, אמר היום (ראשון) בראיון לחדשות 08. “השנתיים האלה שהקורונה הייתה פה הביאה לתחום הפוצ’יוולי את המפץ הגדול. כולם גילו את החוף, כולם גילו את הים. מה שקורה בישראל בענף שלנו זה מצב שאנחנו רק שניים לברזיל מבחינת הקצב, ההתקדמות ורמת המשחק ואת זה אפשר לראות כשלחצאי הגמר הגיעו שתי קבוצות ישראלים ושתי קבוצות שמדורגות 1-2 בברזיל. היו פה הטופ של הקבוצות מהולנד, ספרד, צרפת, אוסטריה, איטליה, – וזה עורר את התיירות בעיר, משך בעיקר תיירות מקומית של ישראלים שמילאו את העיר. הגיעו כמה מאות אנשים מהענף עצמו לראות את הכוכבים שהם מכירים בברזיל – משם מקור המשחק, אלה אנשים שרואים אותם בסרטונים וביוטיוב – ולראות אותם מקרוב הייתה חוויה מטורפת, לא דברים שרואים כל יום”.

צפו בגלרייה מהעונה שעברה >>

 

צילום: יניב כהן (ארכיון)

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן