news08.net/ads.txt

בסיוע של משרד החינוך: כ-1500 מחשבים ניידים יחולקו לבתי הספר ברמלה

אתמול  אירחו בעיריית רמלה רמלה את שר החינוך, יואב גלנט בבית הספר ע”ש יצחק בן צבי לטקס מצומצם בו חולקו מחשבים ניידים לתלמידי בית הספר אשר ידם אינם משגת.
במסגרת הפרויקט “הכיתה הדיגיטלית” של השר גלנט אשר אליו ניגשו כל מנהלי בתי הספר ברמלה יחולקו כ-1500 מחשבים ניידים. בנוסף אליהם יחולקו 300 מחשבים נוספים במסגרת מיזם “מחשב לכל ילד” של משרד ראש הממשלה ועיריית רמלה. אודות לסיוע של משרד החינוך, בעיריית רמלה מקדמים מס’ מהלכים כדי להבטיח את פעילותה של מערכת החינוך בשגרת קורונה. המחשבים ופיתוח תשתיות טכנולוגיות הם ההבטחה לצמצום פערים אמיתי ומתן מענה ראוי לתלמידים בייחוד לעיר עם צרכים כמו רמלה.
עוד לקחו חלק בטקס סגן ראש העיר, אברהם דז’ורייב, מנכ”ל העירייה, רונן עזריה, מנהלת מחלקת בתי ספר, דנה סמג’ה, מנהלת בית הספר בן צבי, אביבית אלקיים זיו, יו”ר הנהגת ההורים נעמי בלס ובני נוער מלהקת רמנוער בקטעי נגינה.
הטקס נערך בצמצום ובהתאם למגבלות התו הסגול ובהובלת מנהל אגף הספורט והאירועים, ניסים רון וצוותו.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן