news08.net/ads.txt

בסימן “העצמה וכוח נשי”: לינור אברג’יל הרצתה באירוע המרכזי של חודש המאבק באלימות נגד נשים בלוד

כחלק מהמאבק של עיריית לוד באלימות נגד נשים, התקיימו במהלך החודש האחרון פעילויות רבות בעיר: מסע נשים למדבר, הצגה בשפה הערבית, יום עיון לאנשי מקצוע בנושא טיפול בגברים אלימים, סדנאות מניעה בבתי ספר בעניין זוגיות לא אלימה, ועוד. 

בשבוע שעבר התקיימה במתנ”ס דנוור הרצאתה של מלכת היופי ומיס יוניברס במיל’, לינור אברג’יל, בנושא “כוח והעצמה נשית” – האירוע המרכזי בחודש המאבק באלימות נגד נשים. בפני אולם שהיה מלא וגדוש בנשים, גוללה אברג’יל את סיפור חייה המרתק ואת הכוחות והדרך הקשה בה היא התמודדה עם האונס שעברה. אברג׳יל דיברה על הכוח החזק שמניע את נשים להתמודד עם הטרדות מיניות ואונס שעברו. לאחר ההרצאה, נערך דיון מרגש עם הנשים בקהל – שבאו לשמוע ולהתחזק מסיפור החיים המרתק שלה. האירוע נערך ביוזמת ראש העיר –עו”ד יאיר רביבו, חברת המועצה ומחזיקת תיק הנשים – עו”ד אודליה ארז, יועצת ראש העיר למעמד האישה – אפרת אברהם, רכזת נשים עירונית במחלקה לשירותי קהילה באגף לשילוב חברתי – שולי יחיאל, פורום נשים לוד, ועד עובדי עיריית לוד, החברה למתנ”סים וכן בסיועו של נדב חיים, רכז תחום קהילתי עמידר.

עו”ד אודליה ארז: “המאבק באלימות הוא של כלל החברה הישראלית ועל כל אחד ואחד מאתנו להיות מחויב לו, ובפרט אנחנו, כנבחרי ציבור צריכים להוות דוגמא אישית, להוביל את המאבק נגד אלימות בנשים ולהוקיע כל ביטוי של אלימות. אסור לנו לתת לה לגיטימציה מכל סוג ומכל סיבה, המאבק באלימות הוא המאבק של כולנו, של כלל החברה הישראלית. אם נשלב כוחות, אם  נפעל יחד בנחישות, נוכל גם לה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן