news08.net/ads.txt

בסימן חודש אדר: בנות הגרעין המוסיקלי “אורות חנן” הפתיעו את רחמים מלול במופע ניגונים בלשכתו

משנכנס אדר – מרבין בשמחה: לפני מספר שעות הגיעה קבוצת בנות מן הגרעין המוסיקלי “אורות חנן” מחטיבת עמינדב שירות לאומי אל הקומה השישית ובאופן מפתיע נכנסה אל חדרו של ראש העיר, רחמים מלול ופצחה בניגונים.

מלול הנרגש, אשר היה בעיצומה של ישיבת העבודה, הובך מהמחווה הקסומה של שרון, קמה, נופר, נעמי, מיכל, שיראל ולילך, הנכללות בגרעין שהוקם על ידי חבר המועצה, אמיתי כהן. מטרתו של הגרעין קידום ילדים ונוער הנמצאים במצבי סיכון באמצעות פעילויות מיוחדות ומגוונות ומוזיקה שחודרת ללבבות, בשכונת קריית משה.

בתוך כך יצוין כי הקבוצה מקיימת פעילות במסגרת השרות הלאומי בשלושה בתי ספר בעיר: “בגין”, “הדרים” ו”אמית בנות”, במסגרתה הן עובדות עם שתי קבוצות מקהלה ומגוון פעילויות חברתיות, מעניקות עזרה לימודית, חום ואהבה ובנוסף עובדות עם הגן לחינוך מיוחד, ‘אשכול גיל’.

גולשים יקרים, לקבלת החדשות בזמן אמת, הנכם מוזמנים להוריד בחינם את האפליקציה של “רחובות היום” מחנות ההורדות שבסמארטפון שלכם.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן