news08.net/ads.txt

בסימן 50 שנה לאיחוד ירושלים: מנכ”ל עיריית רחובות, דורון מילברג, התארח בבית נשיא המדינה

מילברג

במפגש מנכ”ל מארח בסימן 50 שנים לאיחוד ירושלים, שנערך היום (רביעי) בביתו של נשיא המדינה, רובי ריבלין, התארח מנכ”ל עיריית רחובות, דורון מילברג, המשמש כיו”ר איגוד המנכ”לים והמזכירים ברשויות המקומיות בישראל יחד עם עוד כמאה מנכ”לי רשויות מקומיות בישראל.

מילברג בירך את הנשיא על פעילותו החברתית והמקצועית למען תושבי המדינה ואמר: “אנחנו, הגורם המקצועי הבכיר בשלטון המקומי, מייצגים את הפסיפס הרב דתי המגוון. בינינו קיימים מוסלמים, נוצרים, צ’רקסים, דרוזים ויהודים והאחדות בינינו משתלבת עם מדיניות נשיא המדינה לאיחוד בין כל חלקי העם, שוויון הזדמנויות לכולם וחתירה לשיתוף פעולה ואחדות ולא לפילוג”.

הנשיא הודה למילברג על הדברים החמים וציין שהמנכ”לים הם חוד החנית של העשייה הציבורית העירונית, כמובן תחת ראשי הערים, וציין שדבריו תואמים את מדיניותו. בנוסף, מילברג העניק תעודה לנשיא המדינה בשם המנכ”לים בישראל.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן