news08.net/ads.txt

בעד החלטת הקבינט | אבירם דהרי: “מוכן שבקרית גת יתחילו ללמוד כבר השבוע עם כיתות א’-ב'”

מוקדם יותר התפרסם כי מרכז השלטון המקומי תקף את החלטת קבינט הקורונה להחזיר את הלימודים בכיתות א’-ב’ באופן חלקי ודרש פעם נוספת לקבל על עצמו את האחריות לתפעול מערכת החינוך ברחבי הארץ במתווה שונה. ראש עיריית קרית גת, אבירם דהרי הודיע לפני זמן קצר כי הוא בעד החלטת הקבינט ואף ישמח אם העיר תהיה פיילוט לבחינת השפעת מתווה הלימודים על קצב התחלואה.

“אני מוכן שבקרית גת יתחילו ללמוד כבר השבוע עם כיתות א’-ב’ וצהרונים באופן רגיל ללא קפסולות (כמו בגני הילדים) חמישה ימים בשבוע”, אמר אבירם דהרי. כאמור יו”ר חיים ביבס תקף בדיון שנערך הבוקר (שני) במטה לביטחון לאומי. “לא ברור איך קבינט הקורונה וראש הממשלה, שידעו שהרשויות יכולות להפעיל את זה טוב יותר, בקפסולות, ובמשך חמישה ימים בשבוע, בחרו פתרון שאין בו שום פתרון”, אמר. “מדובר בעבודה בעיניים. שוב מקריבים את הילדים והוריהם משיקולים לא מקצועיים”.
לטענת דהרי, כי בהתאם ללמידת ההשפעה על קצב התחלואה, ייבחן האפשרות לפתיחת כיתות ג’-ד’ בקפסולות או במתכונת הרגילה. “כך יהיה לקבינט הקורונה מודל ייחוס מצוין שכן קרית גת הינה עיר עם למעלה מ-20 בתי ספר יסודיים, הטרוגנית מאוד (חרדים/ תורניים/ ממ”ח/ חמ”ד ומ”מ) ויודעת לשתף פעולה מצוין עם כלל משרדי הממשלה ופיקוד העורף.
אם תחליטו (רצוי כבר הערב) נשמח להרים את הכפפה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן