news08.net/ads.txt

בעודו מתבוסס בדם, צעיר שנדקר במהלך הלילה סירב לקבל טיפול רפואי – בקפלן נאלצו לכבול אותו למיטה בכח

משטרה

ב3 לפנות בוקר הובהל צעיר בן 24, עם חתכים עמוקים בצווארו באמבולנס של מד”א לאחר שנדקר באזור רחבת הרכבת. לדברי עדי ראייה המסע לקפלן היה רצוף שכנועים מצד החברים ששהו לצידו באזור בו נדקר, יחד עימו היה הובהל דקור נוסף, במצב קל, לבית החולים.

ניידות משטרה (ארכיון)

לאחר ההגעה ל”קפלן”, ניסה הצעיר לברוח מהאלונקה, רפואי אולם נלכד מחדש על ידי השוטרים שליוו אותו בדרך. גם בבית החולים סירב הדקור, כשהוא מתבוסס בדמו עם חתכים עמוקים בצוואר וחתך נוסף ביד, לקבל טיפול מצד הצוות. לאחר כשעה הוזעקו הוריו לקפלן בכדי לשכנעו אולם גם הם לא הצליחו. בזמן השכנועים איבד הצעיר, שהיה שרוי בגילופין, דם רב ואף סיכן בריאותית את הנוכחים במקום.

לאחר כשעתיים לא נותר לצוות אלא לכבול אותו בכח למיטה, בכדי להעניק לו את הטיפול הדרוש. צעיר נוסף שהגיע עימו בשל אותה קטטה, כשהוא דקור וחולצתו קרועה לא התנגד לטיפול הרפואי. במשטרה יחקרו את נסיבות האירוע.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן