news08.net/ads.txt

בעיית מחסור במורים; ראש מועצת באר יעקב ערך דיון חשוב

אמש, (שני), זימן ראש המועצה, ניסים גוזלן,  את מפקחי משרד החינוך, הנהלת רשת עתיד, צוות הנהלת ביה”ס,הנהגת ההורים, לדיון בנושא מחסור במורים בקריית החינוך “עתיד נווה נחום”. מטרת הדיון הייתה טיפול בבעיית מחסור במורים.

בתחילת הדיון ביקש מחברי הנהגת ההורים לתמוך ולהביע אמון בהנהלת ביה”ס וצוות ההוראה. מאה ועשרה מורי ביה”ס הנם צוות איכותי, הראויים לשבח ופועלים ללא לאות לאורך כל ימות השנה להקנות לילדינו ערכי חינוך לצד החומר הלימודי. כמו כן גוזלן הדגיש את החשיבות שהוא רואה בשיתוף כל הגורמים: מועצה, משרד החינוך, הנהלת וצוותי החינוך בביה”ס והנהגת ההורים, למען עשייה חינוכית, התמודדות עם בעיות ופתירתן לטובת איכות החינוך, קידומו וביסוסו בישוב. בנוסף נקבע בדיון צעדים אופרטיביים לפיהם הנחיתי לקלוט ולאייש עד סוף החודש הנוכחי 4 תקנים של מורים למקצועות מדעים, אנגלית, מתמטיקה וחנ”ג. כמו כן, תקצה רשת “עתיד” 3 תקנים לטובת מורים ממלאי מקום זמניים. בנוסף, נקלטה והחלה לעבוד בביה”ס רכזת מערכת. גוזלן: “מאז ומתמיד ראיתי בשילוב הקהילה בחיי הישוב בכלל וחינוך ותרבות בפרט, חשיבות רבה והכרחית באורח ובמרקם החיים המייחד אותנו בבאר-יעקב. נשלב ידיים יחדיו, נתמודד ונפתור כל בעיה. חינוך ילדינו הוא בראש סדר העדיפות ועל זה כולנו מסכימים ולא מתפשרים”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן