news08.net/ads.txt

בעירית אילת מאיימים: “אם לא יקבלו את מתווה ‘מגן אילת’ – נפנה לבג”צ”

בעירית אילת מאמינים כי דרישה להחריגה מיתר המדינה תישא תוצאות. למרות שעד היום כל צעד של עירית אילת הנוגע לקורונה לקה בחסר, נראה כי מישהו בהנהלת העיר מתבלבל לרבות ההבנה הבסיסית כי אילת כפופה להחלטות הממשלה בלבד, קרי – רק הממשלה יכולה להכריז על סגר ו/או כל פעולה ולא העיריה או מי מטעמה.

מאיר יצחק הלוי ואלי לנקרי ממלא מקומו הסבירו גם היום, כי מתווה “מגן אילת” שגובש בשיתוף מכלול משרד הבריאות וממתין לאישור הממשלה מייצר קו הגנה נוסף וחשוב מאד על אילת, אשר בכוחו להביא להורדת שיעורי התחלואה ולהפחית את סכנת ההידבקות בעיר באופן משמעותי ביותר. לדבריהם, “מדובר בסיכון מחושב שהתועלת שבו עולה משמעותית על הנזק בלעדיו. מצב התחלואה באילת הטוב ביותר בישראל ולצערי מדינת ישראל בוחרת לדבר על פתיחת נתב”ג בעוד שאילת סגורה ומסוגרת ונמצאת על סף תהום. ראש העיר: “מצב התחלואה באילת הטוב ביותר בישראל ולצערי מדינת ישראל בוחרת לדבר על פתיחת נתב”ג בעוד שאילת סגורה ומסוגרת ונמצאת על סף ריסוק כלכלי. לא נהסס להשתמש בכלים משפטיים לרבות עתירה לבג”צ כדי לקבל מענה למצוקת העיר”.

לקריאה אודות מתווה מגן אילת – לחצו כאן

**
בעירית אילת טוענים כי למרות שבשלושת החודשים האחרונים ביקרו בעיר למעלה מ-800 אלף אורחים, העיר שמרה ברוב הזמן על מצבה ה”ירוק” ושיעורי תחלואה נמוכים מאד. בעירית אילת שכחו כנראה את הסגר שנכפה על שכונת שחמון ו-23 אלף תושביה. מעירית אילת נמסר היום כי “נכון להיום, לפי נתוני משרד הבריאות, אילת נמצאת במצב הבריאותי הטוב בישראל (בין כל הערים) ומוגדרת כ- “עיר ירוקה” על פי הרמזור. מספר החולים המאומתים ל-10,000 איש עומד על 6 – המספר הנמוך ביותר בארץ, מספר החולים הפעילים ל-10,000 איש עומד על 16 איש – המספר הנמוך ביותר בארץ ואחוז החיוביים לקורונה באילת עומד על 4.96% בלבד”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן