בעלי סופר גבאי בדימונה מגיב לביקורת משרד הבריאות

“אנחנו רוצים להעמיד דברים על דיוקם. כחלק משיפור חווית הלקוחות, אנו אורזים חלק מהעופות, הבשר והדגים באריזות עם המיתוג שלנו. אך בניגוד להנחיית משרד הבריאות, לעיתים אנו חותכים אותם מראש ולא לעיניי הלקוח”

סופר גבאי מפרסם לפני זמן קצר (חמישי) תגובה לביקורת משרד הבריאות שנערכה אתמול.

כפי שפורסם לראשונה בחדשות 08, משרד הבריאות הודיע על השמדת מוצרי בשר, עופות ודגים בעסק “סופר גבאי” ברחבת הרב טייב 6, דימונה

כאמור, אתמול בוצעה ביקורת פתע בסופר גבאי ע”י רופאה וטרינרית רשותית-ממשלתית, מוסמכת היחידה הווטרינרית במשרד הבריאות, בליווי הרופאה הווטרינרית האחראית במחוז ומפקחת בכירה למזון.

במהלך הביקורת נמצאו באטליז הסופר מוצרי בשר, עופות ודגים ממקור לא ידוע, ללא תאריכי תפוגה, ללא עקיבות וללא סימון על-פי החקיקה. בנוסף, העסק פועל ללא רישיון ייצור וללא רישיונות עסק כחוק, ומבצע פעולות יצרניות, בתנאים לא נאותים ובמצב תברואי ירוד.

בהוראת הרופאה הווטרינרית הושמדו כ-400 ק”ג של מוצרי בשר, עופות ודגים. הטיפול במזון מן החי, אחסונו ושיווקו ללא התנאים הנדרשים בחקיקה וללא עקיבות, עלולים להזיק לבריאות הציבור. משרד הבריאות והרשות המקומית ימשיכו לנקוט בצעדי אכיפה כנגד העסק.

תגובת סופר גבאי:

אנחנו רוצים להעמיד דברים על דיוקם. כחלק משיפור חווית הלקוחות, אנו אורזים חלק מהעופות, הבשר והדגים באריזות עם המיתוג שלנו. אך בניגוד להנחיית משרד הבריאות, לעיתים אנו חותכים אותם מראש ולא לעיניי הלקוח.

כלל הלקוחות שלנו יודעים שהבשר, העופות והדגים שלנו הם טריים ביותר, והגיעו מספקים מפוקחים ומוסמכים (כפי שכתוב בהודעה. המשרד לא טען שהמוצרים מקולקלים חס וחלילה או לא טריים). אנו פועלים כעת מול משרד הבריאות על מנת לאשר אריזה משנית במקום ובינתיים נמשיך לשרת אתכם עם המוצרים הטריים והמשובחים ביותר.

מערכת חדשות 08 מוסיפה כי מחד סופר גבאי לא התייחס בתגובתו לביקורת משרד הבריאות כי העסק פועל ללא רישיון ייצור וללא רישיונות עסק כחוק ומבצע  פעולות יצרניות, בתנאים לא נאותים ובמצב תברואי ירוד.

מאידך, תגובות אוהדות רבות לסופר גבאי, ברשת החברתית. בין היתר נכתב: “עבדתי בסופרמרקט הזה יותר משנה, ולמען האמת, לא נתקלתי בשום דבר לא טרי או לא בריא במהלך עבודתי. פקיד מחלקה הדגיש על כל העובדים לעקוב אחר הסחורה שהתקבלה, לבדוק את בריאותם. ושימו לב לניקיון המדור בכל עת למען האמת, סיימתי לעבוד במקום הזה ולא ראיתי יחס וכבוד ללקוחות כמו משפחת גבאי היקרה”.

להלן תגובות לקוחות סופר גבאי:

◼️ לקבוצת חדשות דימונה, מצפה רמון, ערד ומגילות ים המלח בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – בריאות ורפואה  לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ/מהעולם/משפט/עורכי דין/פלילי לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: משרד הפרסום DIGIM

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן