news08.net/ads.txt

בעלי עסקים ברחובות מצטרפים למאבק באלימות נגד נשים: “זה העסק של כולנו”

בשנים האחרונות אנו עדים לסיפורים ודיווחים חדשותיים בנושא האלימות כלפי נשים. כחלק ממגוון הפעילויות שנעשות בעיר, פורום נשות עסקים רחובות הפועל במסגרת פורום נשים רחובות, בשיתוף המחלקה לרישוי וקידום עסקים והרשות לביטחון קהילתי, יצאו בקמפיין משותף תחת הכותרת “מניעת אלימות כלפי נשים זה העסק של כולנו!”

כחלק מהקמפיין, חולקו בימים אלה פליירים ושלטי הסברה לעסקים ברחבי העיר. בעלי עסקים מוזמנים להיות שותפים בהסברה, הן בחנויות והן בעסקים, לתלות שלטים של הקמפיין ובכך לעורר מודעות לנושא. העלאת המודעות בנושא חשובה בכל התחומים והמגזרים, לפיכך העיר רחובות מציינת במהלך חודש נובמבר את המאבק בקיום אירועים, שיחות, הרצאות, מפגשים פרונטליים ומקוונים, שיח חברתי פתוח וגם האקתון – סיעור מוחות משותף להצעת פתרונות, בהם תושבות ותושבי העיר מוזמנים להשתתף.

כמו כן, לאור חשיבות הנושא וההבנה כי חינוך לסובלנות הוא המפתח לצמצום אלימות בחברה כולה, יתקיימו גם פעילויות בבתי הספר, בתנועות הנוער ובקבוצות מנהיגות הנוער. לדברי רחמים מלול, ראש העיר: “אני מברך על שיתוף הפעולה עם העסקים בעיר למען מטרה שחשוב לדבר עליה כל הזמן – מודעות לנושא אלימות נגד נשים. אנו מקדמים את הנושא ברמה העירונית, ואני שמח שגם השוק הפרטי בעיר מצטרף למאמצים”

עו”ד יניב מרקוביץ’, סגן ראש העיר ומחזיק תיק רישוי וקידום עסקים: “על מנת  ליצור חברה שוויונית ובטוחה יותר, קיימת מחויבות גדולה להעלאת המודעות למאבק נגד אלימות כלפי נשים בכל המגזרים. זוהי שליחות משותפת של כולנו למיגור התופעה ואני קורא לבעלי ובעלות עסקים בעיר להצטרף לקמפיין ההסברה”.

אוה גור, חברת מועצה מחזיקת תיק מעמד האישה ויו”ר פורום נשים רחובות: “אנו מזמינות את בעלות ובעלי העסקים ברחובות להירתם לעשייה החשובה בהעלאת המודעות לאלימות כנגד נשים. ההסברה חשובה במניעת האסון הבא. אני מודה לכלל השותפים בעיריית רחובות על השיתוף פעולה והבנת החשיבות של הנושא.”

אביבה חלבי, יועצת רה”ע לקידום נשים: “פורום נשים של עיריית רחובות פועל כל השנה להעלאת המודעות לאלימות כלפי נשים. בעלות ובעלי העסקים בעיר הם חלק מהרחבת הפעילות בנושא, עקב המפגש הרחב היומיומי שיש להם עם הציבור. אנו רואים בהם שותפים מלאים למיגור התופעה. אני מודה למנהלת המחלקה לרישוי וקידום עסקים, רויטל קורן, על השותפות ועל קידום הנושא במגזר העסקי”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן