news08.net/ads.txt

בעל מינימרקט בגדרה נעצר בחשד להעלמת הכנסות בסכום כולל של מיליוני שקלים

כסף

משה אברהם, בעל מינימרקט בגדרה, הובא אתמול בפני בית משפט השלום בתל אביב בחשד להעלמת הכנסות בסכום כולל של מיליוני שקלים. כבוד השופטת יעל הניג שחררה את החשוד בתנאים מגבילים.

מבקשת המעצר עולה כי במסגרת מבצע ביקורות ארצי של רשות המסים לבדיקת דיווחיהם של עוסקים אל מול עסקאות אשראי, עלה החשד כי אברהם אינו מדווח על כלל הכנסותיו. בעקבות החשדות, פתחו פקיד שומה חקירות מרכז בשיתוף פקיד שומה רחובות בחקירה גלויה ואתמול ביצעו חיפושים במסגרתם נתפסו מסמכים רבים מעסקו של החשוד וממייצגו.

ממצאי החקירה עד כה מעלים חשד להעלמת הכנסות בין השנים 2019-2016 בסכום של כ-1.3 מיליון ₪ והעלמת קניות בסכום של כ-3.6 מיליון ₪. כבוד השופטת יעל הניג מבית משפט השלום בתל אביב שחררה את החשוד בתנאים מגבילים בהם ערבות עצמית על סך 300,000 ₪, ערבות צד ג’ על סך 150,000 ₪, הפקדת מזומן על סך 30,000 ₪ וצו עיכוב יציאה מהארץ ל-180 יום.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן