news08.net/ads.txt

“תשתקי, אני הבוס!”: בעל עסק באשדוד מואשם שאנס חיילת שעבדה בעסק שלו

יתי חסאן, בן 29 ממושב שדה עוזיהו הסמוך לאשדוד, מואשם כי ביצע עבירות מין של אונס ומעשה מגונה כלפי חיילת שעבדה למחייתה בעבודות ניקיון בבית עסק של חסאן באשדוד.

על פי כתב האישום שפרקליטות מחוז דרום (פלילי) הגישה לבית המשפט המחוזי בבאר שבע באמצעות עו”ד טל אדיר כהן, הנאשם ניצל ב-20 באפריל הזדמנות שבה אשתו יצאה מבית העסק. אז, הוא כפה את עצמו בכוח על המתלוננת, אמר לה: “תשתקי, אני הבוס!” – ואנס אותה. עוד נכתב כי הוא ביצע בה מעשים מגונים במספר הזדמנויות.

החיילת נאבקה והתנגדה למעשיו של חסאן, כך לפי כתב האישום. היא אף ביקשה ממנו להפסיק את מעשיו, אמרה לו שהיא לא רוצה שימשיך אך הוא המשיך עד שבא על סיפוקו.

עוד נטען כי באמצעות מעשיו, חסאן בעל את המתלוננת כמה פעמים שלא בהסכמתה החופשית וגם ביצע בה מעשים מגונים לשם גירוי, סיפוק או ביזוי מיניים, שלא בהסכמתה. הפרקליטות מבקשת לעצור את חסאן עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן