news08.net/ads.txt

בעקבות אמירתה של ח”כ שרן השכל, עופר כסיף מהרשימה המשותפת, יורה: “שרן השכל היא שוטפת הכלים של הליכוד”

ח”כ שרן השכל (הליכוד) הופיעה בפאנל בכנס כלכלי של “פורום קהלת” ועוררה ביקורת רבה לאחר שאמרה כי עובד מפעל קרמיקה מהדרום שמקום עבודתו נסגר יוכל לנסוע לתל אביב ולעבוד בשטיפת כלים עבור 12 אלף שקל בחודש ללא הכשרה. ח”כ של הרשימה המשותפת, לא נשאר חייב: “היא נשארת עם הלכלוך על הידיים”.

את הדיון ניהלה השכל עם העיתונאי נדב איל ובמהלך ויכוח כלכלי על סבסוד המדינה של מפעלים כושלים שנסגרו אמרה: “עם כל הכבוד, אנחנו מסתכלים היום על מדינת ישראל. אדם גם בלי הכשרה, בסדר, נסגר מפעל של קרמיקה באזור הדרום, עם כל הכבוד תלך לכל מסעדה פה באזור, הוא יכול לעבוד כשוטף כלים ב-12 אלף שקל לחודש”.

חבר הכנסת בסיעת הרשימה המשותפת, עופר כסיף, צייץ בחשבונו לאמירה של ח”כ: “במובן מסוים, שרן השכל היא שוטפת הכלים של הליכוד. נתניהו מייצר מדיניות כלכלית מטונפת והיא נשארת עם הלכלוך על הידיים. הליכוד תמיד היה אסון לשכבות המוחלשות. עכשיו הם כבר לא מעמידים פנים”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן