בעקבות גילוי קורונה בעיריית רחובות – לא תתקיים קבלת קהל במספר מחלקות

בעקבות גילוי הנשא המאומת בעירייה: לא תתקיים קבלת קהל בתאגיד המים הבאר השלישית, באגף האכיפה ובמחלקת השומה עד ליום רביעי השבוע (כולל).

 

 

כזכור, ביום חמישי התגלה נשא מאומת העובד במחלקת המים בעיריית רחובות. בעקבות הגילוי, כ50 עובדים נכנסו לבידוד בהתאם להנחיות משרד הבריאות.
כתוצאה מכך, לא תתקיים קבלת קהל פרונטלית במשרדי תאגיד המים הבאר השלישית ברחוב לוין אפשטיין, מענה טלפוני יינתן כרגיל.
כמו כן לא תתקיים קבלת קהל באגף אכיפה בעירייה וכן במחלקת השומה באגף המיסים. משרדים אלה ייפתחו לקבלת קהל ביום חמישי השבוע בתום הבידוד.
מנכ״ל העירייה, דורון מילברג: ״מרגע גילוי הנשא המאומת, אנו פועלים בהתאם להנחיות משרד הבריאות. בימים האחרונים טיפלנו בנושא עם כניסתם של עובדים ועובדות לבידוד וקיום בדיקות לגילוי נגיף הקורונה. 3 מקומות ייסגרו לקבלת קהל עד ליום חמישי השבוע. אנו ממשיכים לנהוג על פי כללי התו הסגול במשרדי העירייה ומקפידים על מסיכות, שמירת מרחק והיגיינה. ביקורות ייערכו בכלל המחלקות על מנת לוודא שההנחיות נשמרות בקפדנות״.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן