news08.net/ads.txt

בעקבות גל החום הקיצוני | ראש עיריית לוד: “שכחת ילדים ברכב היא תופעה עצובה ומוכרת”

השירות המטאורולוגי מעדכן כי גל חום חריג בדרכו לישראל, והוא עשוי להיות ארוך וחם במיוחד, כשסימני ההקלה צפויים רק לקראת סוף השבוע הבא. לפי השירות המטאורולוגי, היום ומחר נרגיש עליה בטמפרטורות, בעיקר באזורים הפנימיים, כאשר בדרום יתכן גם קצת גשם. בעקבות כך, יאיר רביבו יוצא בפנייה להורים בנושא שכחת ילדים ברכב.

לדברי רביבו: “חייב אותכם רגע בריכוז, זה ייקח רק רגע- השבוע הולך להיות אחד החמים שידענו. נעבור ברוב הארץ את ה40 מעלות. בנוסף – החזרה לשגרה של הילדים ושלנו, עלולה להוביל לקטסטרופה – שכחת ילדים ברכב היא תופעה עצובה ומוכרת, והשבוע היא מסוכנת יותר משתי הסיבות הנ”ל- אנחנו באטרף עם החזרה לשגרה, עלולים להתבלבל, ובטעות לשכוח ילד ברכב, ובנוסף גל החום לא ישאיר לילד סיכוי לשרוד את המצב.

אז הנה הבקשה- קודם כל, שיא הריכוז!. תחשבו שאתם בנוהל קרב לפני מבצע, או בפגישת העבודה הכי חשובה שהייתה לכם בחיים, או לא יודע איזה סרט תכניסו לעצמכם לראש – פיזור הילדים בבוקר הוא הרגע הכי קריטי שלכם.

בנוסף, תעיפו מבט ברכבים חונים. תהפכו את זה להרגל. אם אפילו רק אחד מכל הקוראים כאן יזהה ילד בזמן, זה שווה את זה! תשתפו, תוציאו אנשים מהשאננות המסוכנת, תכניסו לכולם למודעות את הסכנה הזו. הלוואי ובע”ה שלא נשמע על אף ילד שנשכח ברכב”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן