news08.net/ads.txt

בעקבות הגידול באחוז המתחסנים: התרבות בגן יבנה חוזרת. במד”א היו מרוצים: שום חיסון לא נזרק

ראש מועצת גן יבנה דרור אהרון מודיע הבוקר כי בעקבות אחוז המתחסנים הגבוה היישוב יחזיר בקרוב את אירועי התרבות. לדברי אהרון, “אחוז המתחסנים בגן יבנה הוא גבוה ואנחנו נראה את התוצאות של זה בזמן הקרוב. זה מאפשר לנו להחזיר את התרבות בצורה הדרגתית אך עדיין, חייבים לשמור ולהישמר”.

במועצה המקומית גן יבנה מרוצים כאמור מהאחוז העולה וגדל של המתחסנים ביישוב. בסוף השבוע נפתח מתחם חיסונים נוסף עבור תושבי גן יבנה מגיל 16 ומעלה, מכל קופות החולים באולם הספורט בבית הספר אורט על שם יצחק רבין. אהרון: “זהו המתחם השני שמוקם ביישוב בתוך שבועיים וחצי וגם הוא זכה להיענות גבוהה מאד של תושבי היישוב. אחד הנתונים החשובים שעלו מהמתחם הוא העובדה שרבים הגיעו אליו להתחסן בחיסון הראשון. תודה רבה לפיקוד העורף, ליקל”רית שלנו לירן אשכנזי וצוותה המסור, עובדי שפ”ע, עובדי המתנ”ס, עובדי מד”א, המתנדבים ובני הנוער שלנו על תפעול מתחם מסודר ברמה הגבוהה ביותר”.

הגידול באחוז המתחסנים התאפשר הודות לכך שהמתחם יועד גם למתחסנים בחיסון ראשון, גם למתחסנים חיסון שני וגם למחלימים שעברו 3 חודשים מהיותם מאומתים. עובדי אגף הביטחון, יחד עם עובדי מחלקת שפ”ע, עובדי המתנ”ס, מתנדבים מתנועות הנוער ומבתי הספר ביישוב באמצעות מחלקת הנוער, חיילי פיקוד העורף ואנשי מד”א הכינו את המתחם לקליטת מתחסנים בצורה הדרגתית, מסודרת וללא תור. את פני המתחסנים קיבל DJ  יניר רוזן, צעיר תושב היישוב שהתנדב להשמיע מוזיקה באופן מקצועי לאורך כל שעות פעילות המתחם.

המתחם זכה להצלחה וכמו בפעם הקודמת, הגיעו אליו כ-500 מתחסנים מהם רבים שהגיעו להתחסן חיסון ראשון. כלל החיסונים נגמרו ובמד”א בירכו על כך שלא היו צריכים לזרוק אף חיסון בגן יבנה. במסגרת המתחם, ראש המועצה, דרור אהרון, העניק תעודות הוקרה לצות היקל”ר מפיקוד העורף וובנוסף, הוכנו עשרות תעודות נוספות שיחולקו לאנשי מד”א, בני הנוער המתנדבים וגורמים נוספים שסייעו בהצלחת מתחמי החיסונים ביישוב.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן