news08.net/ads.txt

בעקבות החשיפה ב”רחובות היום”: לפנות בוקר פשטה משטרת ישראל על אתר הבניה בשעריים ועצרה 5 שוהים בלתי חוקיים

Screenshot_2017-08-20-13-54-21-1

בעקבות החשיפה שהעלינו אתמול לראשונה ב”רחובות היום”,

לפיה דיירי רחוב אברבנאל בשכונת שעריים טענו כי פועלים ערבים העובדים באתר הבניה הסמוך מיידים אבנים על ילדיהם בזמן שהם שיחקו בחצר הבית. עוד טענו, כי האבנים הושלכו על ידי הפועלים הערבים במכוון. פקחי השיטור העירוני שהגיעו למקום צוות שוטרים שהגיעו למקום ביצעו בדיקה אולם לא נמצא כל ממצא התומך בטענות אודות יידוי האבנים. הם ערכו תצפיות במטרה לתפוס את הפועלים “על חם” אולם באותם רגעים לא הושלכו אבנים.

אחד התושבים סיפר כי “קשה לנו להירגע, הם משליכים על ילדינו אבנים וכולם שותקים. המשטרה ניסתה לתפוס אותם על חם, אבל כשהם ראו אותם מגיעים הם פשוט הפסיקו. אי אפשר לדעת איפה תנחת האבן הבאה וככה אי אפשרי להמשיך”.

בעקבות הפרסום כאמור, הגיעו לפנות בוקר (בתמונה הראשית) שוטרי תחנת רחובות אל אתר הבניה הסמוך למוזיאון מורשת יהדות תימן ועצרו 5 פועלים, שוהים בלתי חוקיים אשר לנו באתר. הפועלים נעצרו ונלקחו לתחנת המשטרה, שם הם נחקרו ובהמשך היום יוחלט האם לעצור אותם או להסתפק בהרחקתם משטח המדינה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן