בעקבות הטראומה שעברו הילדות בפרשה הקשה בשפרינצק, ייפגשו הוריהן עם המנכ”ל דורון מילברג, וידרשו מתקן ראוי ובטוח לחוג המחול

20170213_194841

הפרשה הקשה והמזעזעת שאירעה ביום שני ב”שפרינצק” כאשר ארבעה נערים שיכורים התפרצו לחוג המחול שנערך בבית הספר שבצפון העיר, הציקו למורה ולרקדניות הצעירות מכיתות ה’ ו- ו’, גררו את חלקן לשירותים באכזריות תוך הפעלת כוח פיזי, על חלקן כיבו סיגריות ובנוסף נעלו את הדלתות עד להגעת כוחות המשטרה ממשיכה להדהד באוויר ולא נותנת מנוח לילדות שמאז המקרה סובלות מטראומה ובוודאי שלא להוריהן.


מנכ"ל העירייה, דורון מילברג. יקבל את הורי הילדות בהתראה קצרה
מנכ”ל העירייה, דורון מילברג. יקבל את הורי הילדות בהתראה קצרה

מחר (ראשון) בבוקר צפויים הורי הילדות להגיע אל משרדו של מנכ”ל העירייה, דורון מילברג, בדרישה למצוא פיתרון ראוי ובטוח לקיום חוג המחול עבור הבנות. הפגישה תתקיים לבקשתם של ההורים הכועסים מאחר והתשובות שניתנו מפי מנהל מחלקת הספורט, איציק עובדיה, אינן מספקות אותם והם לא מוכנים בשום אופן שבנותיהם ישובו למקום ממנו נותרו להן צלקות וחרדות.

הורי הבנות דורשים מתקן ראוי שיבטיח את שלומן של הרקדניות הצעירות אולם התשובות שהעניק להן כאמור, עובדיה, לרבות שיפור במתקן הקיים, אינן מספקות לטענתם, זאת מאחר שלא ניתן יהיה למנוע או להבטיח שלא יהיו מקרים דומים בעתיד והם דורשים בטחון מלא.

כזכור, זהר בלום, מחזיק תיק החינוך התייחס לפרשה המזעזעת בשפרינצק ואמר לאחריה כי תוגבר האבטחה סביב הבנות. “אנו נפעל במלוא הכוח, ביחד עם משטרת רחובות למיצוי הדין עם הנערים שעשו את זה”, אמר בלום, “בימים האלה מגבירים את השמירה מסביב לבית הספר שפרינצק, נגביר את התאורה והמדריכים קיבלו הנחיות איך לפעול בשעות הערב, הכל בשילוב החברה העירונית ומחלקת הספורט” אולם כאמור לעיל, ההורים לא מסתפקים בכך.

גולשים יקרים, לקבלת החדשות בזמן אמת, הנכם מוזמנים להוריד בחינם את האפליקציה של “רחובות היום” מחנות ההורדות שבסמארטפון שלכם.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן