בעקבות הירי לדרום – שדרות, עוטף עזה, מועצה אזורית חוף אשקלון ואשקלון-צפון: דובר צה"ל בערבית מנחה את תושבי ג'באליה להתפנות כדלקמן:
לכל תושבי רצועת עזה הנמצאים בעיריית ג'באליה, במחנה ג'באליה, ובשכונות תל אל-זעתר, שייח' זאיד, אל-נור, אל-סלאם ואל-רוודה
זוהי אזהרה אחרונה לפני המתקפה! צה"ל יתקוף בעוצמה רבה כל אזור ממנו ישוגרו רקטות.
ארגוני טרור, ובראשם חמאס, נושאים באחריות מלאה על עקירתם וסבלם של אזרחים.
למען ביטחונכם, עליכם לעבור מיד למקלטים המוכרים בעיר עזה.
◼️ הצטרפו לחדשות מהארץ ומהעולם בווטסאפ לחצו כאן
■ הצטרפו לחדשות מלחמה בישראל חרבות ברזל בווטסאפ לחצו כאן
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.










