בעקבות המצב הבטחוני: מוסדות החינוך באילת יתוגברו – ממחר

בעקבות המצב הבטחוני וגל הטרור, מודיע ראש עירית אילת אלי לנקרי לפני זמן קצר כי “בעקבות הערב הקשה והאירועים שקדמו לו בשבוע האחרון, הנחיתי לתגבר את האבטחה בכל מוסדות החינוך החל מתחילת יום הלימודים מחר ולהוסיף שלושה סיורי אבטחה רכובים על אלה הקיימים.

“בנוסף, אקיים מחר התייעצות ביטחונית והערכת מצב עקב ההסלמה הביטחונית ואני מבקש גם מכם – התושבים, לנהוג באחריות ולגלות עירנות יתרה. העיר אילת ואני משתתפים באבלן הכבד של משפחות הנרצחים, מאחלים החלמה מלאה לפצועים ומייחלים שהשקט והביטחון ישובו במהרה”.

(צילום: אילן בשור)

סגן שרת החינוך, ראש העיר אילת לשעבר, ח״כ מאיר יצחק הלוי התייחס למצב הבטחוני בעת האחרונה.

״אירועי הטרור בימים האחרונים מלמדים שמדינת ישראל מתמודדת מול גל אלימות מתוכנן ורצחני. ישראל מדינה חזקה שתדע למגר את הטרור ולהגיע לאחראים על פעילות הטרור הנפשע כלפי אזרחים חפים מפשע. אני מחזק את גורמי הבטחון ושולח תנחומים למשפחות הנרצחים ובריאות מלאה לפצועים״.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן