news08.net/ads.txt

בעקבות הפיגוע באלעד: תוחזר האבטחה לגני הילדים בבאר יעקב

הפיגוע באלעד אשר התרחש בערב העצמאות, וגבה שלושה קורבנות הי”ד, הרעיד את לבבות עם ישראל כולו. בבאר יעקב הוגברו הכוחות בעיקר בקרב גני הילדים. לדברי ראש העיר ניסים גוזלן, “הנחתי את הפיקוח והשיטור העירוני לתגבר עירנות ואכיפה בבאר יעקב וכן נתתי אור ירוק לקב”ט העירייה לגייס מאבטחים ולהחזיר את האבטחה לגני הילדים בהקדם”.

הפיגוע באלעד

אהרון זילברמן מתנדב זק״א שהגיע מהראשונים למקום. ״הוזעקתי ע״י מוקד זק״א לכיכר אבן גבירול באלעד, מדובר באירוע פח״ע. הגעתי במהירות למקום, מעדות של עוברי אורח הבנו שמדובר בשני מחבלים שיצאו במסע רצח לאורך הרחוב ובאכזריות תקפו בגרזנים וסכינים עוברי אורח תמימים. מסע רצח מכיכר אבן גבירול עד לאמפי פארק הסמוך שהיה באותו זמן עמוס במבלים וחוגגים. מדובר במראות קשים מאוד, אנשים היו שרועים על הכביש ועל המדרכה מהכיכר עד לפארק, זעקות לעזרה נשמעו מכל פינה, נקרע הלב. צוותי מד״א פינו 3 נפגעים במצב קשה לביה״ח, ונאלצו לקבוע את מותם של 3 נפגעים במצב אנוש שלא שרדו את הפציעות הקשות. מתנדבי זק”א מרחב שרון נמצאים בזירה ועוסקים במלאכת הקודש, הקשה מכל.״

ממד”א נמסר: אתמול (חמישי) בשעה 20:36 החלו להתקבל קריאות רבות בקו החירום 101 של מגן דוד אדום על פצועים בפיגוע ברחוב אבן גבירול ובפארק הסמוך באלעד. למקום הוזנקו מיד כוחות רבים של מגן דוד אדום הכוללים ניידות טיפול נמרץ, אמבולנסים ואופנועי חירום של מד”א. החובשים והפראמדיקים של מד”א קבעו את מותו של גבר כבן 40 ברחוב אבן גבירול סמוך לכיכר ואת מותם של 2 גברים בשנות ה-40 בפארק אלעד הסמוך, והעניקו טיפול רפואי מציל חיים ופינו לבתי החולים שיבא, בלינסון והשרון 4 פצועים, בהם: גבר בן 75 במצב קשה וגבר בן 38 במצב קשה (לבי”ח בלינסון), צעיר בן 20 במצב קשה (לבי”ח שיבא בתל השומר) וצעיר בן 23 במצב קל (לבי”ח השרון).

פראמדיק מד”א אלון ריזקאן סיפר: “מדובר בפיגוע קשה מאוד. הגענו מהר למקום והבחנו שמדובר בזירה מורכבת. סמוך לכיכר ברחוב אבן גבירול באלעד שכב גבר כבן 40 ליד רכב, כשהוא עם פציעות קשות בגופו, ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו. במקביל קיבלנו קריאות על פצועים נוספים בפארק הסמוך. ירדנו במדרגות לפארק, והבחנו ב-2 גברים בשנות ה-40 ששכבו במרחק של כ-10 מטר אחד מהשני. הם היו מחוסרי הכרה עם סימני אלימות קשים מאוד, ביצענו בדיקות רפואיות ולצערנו נאלצנו לקבוע גם את מותם במקום”.

פראמדיקית מד”א ספיר אילוז סיפרה: “טיפלנו בצעיר בן 20 שהיה בהכרה מלאה וסבל מפציעות בפלג גופו העליון. הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים מהיר בשטח ופינינו אותו תוך כדי טיפול לבי”ח שיבא כשמצבו קשה והוא הורדם והונשם”.

פראמדיק מד”א יעקב אדרי סיפר: “ראינו גבר בן 38 בהכרה מעורפלת עם פציעות קשות בפלג גופו העליון. הוא דאג כל הזמן לשלום ילדיו ושאל אותנו מה קורה איתם. הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותו תוך המשך טיפול רפואי לבי”ח בלינסון שם הוא הורדם והונשם. בבית החולים אישתו סיפרה שהילדים שברחו מהמקום הגיעו הביתה כשהם בריאים ושלמים”.

פראמדיקית מד”א עידית לוי סיפרה: “בפארק ראינו גבר בן 75 שוכב בהכרה מעורפלת עם פציעות קשות בפלג גופו העליון. הוא לא יכל לדבר והגיב בתנועות. הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים, הרדמנו אותו והנשמנו אותו ופינינו אותו תוך המשך טיפול לבית החולים כשמצבו קשה”.

חובש מד”א אליהו לוינשטיין סיפר: “צעיר בן 23 היה בהכרה מלאה וסיפר לנו שהוא נפצע בידו בזמן שנאבק במחבל שתקף אותו כשישב ברכבו. הוא סבל מחבלה ביד, הענקנו לו טיפול מהיר בשטח ופינינו אותו לבית החולים השרון כשמצבו קל”.

המצוד אחר המחבלים נמשך

כוחות גדולים של משטרת ישראל ושירות הביטחון הכללי פועלים בשעה זו לאיתור שני החשודים בביצוע הפיגוע באלעד. החשודים הם אסעד יוסף אסעד אלרפאעי (19) וצבחי עמאד צבחי אבו שקיר (20), תושבי הכפר רומאנה שבמחוז ג’נין. יש לדווח למוקד 100 על מידע הנוגע למקום הימצאם.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן