news08.net/ads.txt

בעקבות הפרסום הראשון (חדשות 08) | עיריית רמלה מגיבה על רקע תגובת פיקוד העורף: “נכון להיום רמלה עיר ירוקה”

עיריית רמלה התייחסה לפני זמן קצר לידיעה שפורסמה לראשונה בחדשות 08: כזכור, מערכת החדשות ערכה בדיקה עם פיקוד העורף בכל הנוגע למצב התחלואה ברמלה לאחר שראש העיר, מיכאל וידל ציין כי העיר ירוקה בעקבות שמירה על ההנחיות. בהודעה שנמסר מפיקוד העורף: “רמלה כתומה ויש הגבלות. ראש עיריית רמלה קבע על דעת עצמו. הוא עומד בדעתו שהעיר ירוקה ואין הגבלות ושהכל בסדר. אבל כרגע? מה שרשום אצלנו בפורטל, זה עיר כתומה”.

מעיריית רמלה נמסר: “תקופת הקורונה מייצרת עבור הרשויות המקומיות מציאות מורכבת של אי ודאות ושינויים מתמידים. לא אחת הממשלה וגם העירייה נדרשות להוציא עדכונים תכופים בהתאם למציאות המשתנה. במקרה הנ”ל כפי שפרסמה העירייה ובהתבסס על המערכת המשותפת לפיקוד העורף, משרד הבריאות והרשויות המקומיות, נכון להיום רמלה עיר ירוקה!

יש להדגיש כי צבע הרשות מתעדכן ברמה היומית בהתאם למצב התחלואה בעיר, עם זאת צבע העיר ע”פ פיקוד העורף מתעדכן אחת לשבועיים בהתאם לישיבת קבינט הקורונה. משכך צבע העיר רמלה נותר כתום בהתאם לישיבה מלפני שבועיים ולא כפי שהתעדכן מאז. ראש העיר מיכאל וידל פועל באופן הדוק ומתואם עם גורמי פיקוד העורף, משרד הבריאות ומשרדי הממשלה השונים במאבק בקורונה. לראייה תוך שבוע העיר רמלה חזרה להיות ירוקה. כעת העיר רמלה תאלץ להמתין עד להחלטת הממשלה ביום רביעי הקרוב אשר בסיומה רמלה תוכרז עיר ירוקה וניתן יהיה להשיב את תלמידי כיתות ה-ו +י-יב אל ספסל הלימודים”.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן