news08.net/ads.txt

בעקבות חזרה הדרגתית ללימודים: מזכרת בתיה יוצאת בהודעה חשובה להורים

המועצה המקומית נערכת לחזרה הדרגתית ללימודים החל מיום ראשון, 3/5, בכפוף ובהתאם להחלטות שתתקבלנה בישיבת הממשלה מחר, 1/5. מוסדות החינוך הוכנו כפי שנדרש בהנחיות.

בישיבה הוחלט כי לא תתאפשר כניסת הורים למסגרות החינוך ומשמרות הזה״ב לא יפעלו. יש להימנע מהתקהלות בעת ההגעה למוסד החינוכי ולהמתין מחוץ לשער תוך שמירת מרחק.

הגעת הילדים למסגרות החינוך הינה בכפוף לעמידה בתנאים הבאים:

תלמידים בבית הספר חייבים להגיע עם מסכת אף ופה – ילדיכם ידרשו לעטות את המסכה בזמן שהותם במרחבים ציבוריים, במסדרונות בית הספר ובהפסקות, אך לא בזמן שהותם בכיתה. אין חובת מסכה לילדי הגנים. אנו ממליצים להגיע עם יותר ממסכה אחת לצורך גיבוי.
על כל ילד/ה למדוד חום טרם הגעתו למסגרת החינוכית ולהציג הצהרת בריאות חתומה ע״י ההורים, בכל בוקר, טרם כניסתו למוסד החינוכי (מודפס או כתוב בכתב יד). לא תתאפשר כניסה למסגרת החינוכית בלי הצהרה חתומה ועדכנית בכל בוקר. ניתן למצוא את ההצהרה בקישור המצורף: https://bit.ly/35guJjJ
על ההורים לצייד את הילדים בארוחות לפי הצורך, כולל ילדי הגן (לא תתקיים הזנה משותפת). יש לצייד את הילדים במפית, בכדי להימנע מאכילה ישירות על השולחן. ככל שהמפית אינה חד פעמית – יש לכבסה מידי יום. יש להתחשב באלרגיות למזון בקבוצה. יש לצייד את ילדכם בבקבוק מים אישי בכדי להימנע משתייה מהברזיות. מומלץ להצטייד גם באלכוג’ל אישי. אתם נדרשים להיות זמינים לכל מקרה שילדכם אינו חש בטוב. עדכנו אותנו על כל שינוי במצבו הבריאותי של ילדכם ואל תשלחו לבית הספר ילד שאינו חש בטוב. כרגע אין הנחיות להפעלת הצהרונים.

במועצה הוסיפו: “אנו נעדכן אתכם בהתאם להחלטות הממשלה ומבקשים כי תוסיפו לעקוב אחר ההודעות השוטפות בערוצי המועצה השונים”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן