news08.net/ads.txt

בעקבות מות אביה, מנהלת הכספים ענבל יוסף מקריית עקרון החלה לכתוב ומציגה מחזמר פרי עטיה – “אנאבלה”

בגיל 44, החליטה ענבל יוסף, להרים פרוייקט חיים מחזמר בשם “אנאבלה”. קדמו לפרויקט זה 20 שנות עבודה כמנהלת חשבונות ומנהלת כספים והשינוי הגדול ארע, עם מות אביה. לפתע פרץ ממנה מעיין של כתיבה. ענבל גילתה יכולות חדשות בכתיבת הצגות.

להפתעתה, ההצגות זכו להצלחה עצומה בקרב מופעי סוף השנה של בתי הספר, ברחבי הארץ. משם היא החליטה לעבור למחזה רציני, המשלב את סיפורה האישי, בד בבד עם שירי הזמרת עופרה חזה. ענבל איתרה את מספר הטלפון של בצלאל אלוני, מנהלת המיתולוגי של חזה, דרך 144 ומיד הוא נעתר לה. היא הוזמנה לביתו ושם הוענקה לה ברכת הדרך למיוזיקל החדש לילדים. לדברי אלוני : “מה שקשור בזכרה של עופרה חזה, מבורך”.

ענבל יצאה לדרך, כשהיא מצוידת ברוח גבית חזקה. הפרמיירה התקיימה בחודש מרץ, באולם מופעים “קריית משה” ברחובות. יוסף מופיעה בתפקיד הראשי, כאשר העלילה משלבת דמויות מן האגדות, כגון: פיטר פן, שלגיה, כיפה אדומה ועוד. לאירוע הגיעו מוזמנים רבים, אך המוזמנת החשובה ביותר, היא בתה הצעירה של ענבל, שהמחזה הוקדש למעשה למענה. בילדותה, ענבל הייתה ילדה ביישנית וחסרה בטחון. ילדה שלא יצרה קשר עם הסביבה.

לעומת זאת, כשעלתה על במה, היא פרחה והפכה לאישיות תוססת. באחד הימים, הלהקה בה הופיעה, אמורה הייתה לבצע נאמבר, אחרי הזמרת הנערצת עליה, עופרה חזה. חזה החליטה להעלות ילדה שתשיר איתה את השיר “אם ננעלו”. ילדות רבות ביקשו להצטרף לצדה, אך חזה קלטה את ענבל הביישנית, ניגשה דווקא אליה וביקשה ממנה להצטרף אליה לבמה. ענבל לא ענתה לה, היא לא יצרה קשר עמה. למרות זאת, היא הופיעה עמה והופעה זו הפכה לרגע מכונן בחייה.

היא יצאה עם תובנה ממפגש מרתק זה, שאם דמות עצומה כזאת, בחרה בה, אז יש סיבה. מאותו רגע, היא הפכה לקומוניקטיבית, החלה לשתף פעולה עם הסביבה שלה ופיתחה חוג חברים נרחב. בתה הצעירה של ענבל, ביישנית אף היא. לכן המחזה נכתב עבורה, בכדי לחזק אותה, בעזרת הדמות שאמה יצרה. דמות מיתית, האייקונית של “אנאבלה”. למחרת ההצגה, הילדה נכנסה לכיתתה, בביטחון רב והחלה ליצור קשר עם בני כיתתה. כיום היא פופולארית מאד. כיום ההצגה מועלית בהיכלי תרבות, מתנ”סים ואולמות, בכל הארץ ואף תתארח בחודשי הקיץ, בקייטנות בפתח תקווה. לדברי ענבל יוסף, “המסר של ההצגה הוא, קבלת השונה. יש צורך עז, ליצור הזדמנויות עבור ילדים קטנים. לתת להם להתנסות בשלל חוויות, בכדי להעלות אותם על דרך המלך. זהו תפקידי כאם וכיוצרת”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן