בעקבות מקרה האונס: תושבי ‘גולדה’ בגדרה יפגינו מול בית ראש המועצה

התושבים מגולדה: “אנחנו דורשים ביטחון והגנה על ביתינו ומשפחתנו!”

ועד שכונה גולדה (הותיק), הפיץ לפני זמן קצר (שישי) הודעה לפיה ישנה כוונה לקיים הפגנה מול ביתו של ראש המועצה, בשל אירוע האונס המזעזע עליו פורסם לראשונה בחדשות 08.

כך נכתב – “היום בשעה 02:00 בלילה (בין יום חמישי לשישי) אירע מקרה חמור של פריצה לדירה ואונס של דיירת כאשר היא קשורה וללא יכולת כל התנגדות ולעיני בנה הקטן, בגדרה שכונת גולדה – ככל הנראה על ידי שב”ח שעקב אחריה ולן באחד מאתרי הבנייה. ליבנו עם התושבת ומשפחתה, אנו מחזקים אותה ואת משפחתה ומייחלים כי הדין והצדק יעשו במהרה.

עוד חשוב לציין שהכתובת הייתה על הקיר ואנחנו, ועד שכונת גולדה (הותיק) התרענו על הנושא בפני יואל גמליאל בפגישתנו בספטמבר האחרון. עקב חוסר שיתוף הפעולה של יואל בנושא, איתיאל היקר מהועד הקים את יחידת המשמר האזרחי וניסה לגייס מתנדבים. לאור המקרה החמור וחוסר הביטחון האישי של התושבים בשכונת גולדה בפרט ובגדרה בכלל אנו קוראים אליכם להגיע להפגנה בה נצא בקריאה ודרישה למציאת האנס הנאלח וענישתו החמורה, לפטרול יום יומי של המשטרה, לנקיטת צעדים שימנעו הישנות של מקרים חמורים מסוג זה והגברת תחושת הביטחון של התושבים. נדרוש גם לאסור על קבלני הסביבה שמעסיקים עובדים לתת לעובדים ללון בנינים בהם הם עובדים.

“אנחנו דורשים ביטחון והגנה על ביתינו ומשפחתנו!” ההפגנה תיערך היום (3.2) בשעה 14:00 ברחוב אלשייך פינק 3 (מול ביתו של יואל גמליאל). בואו בהמוניכם, ועד שכונת גולדה (המקורי)”

נציין כי ישנה טענה לפיה מדובר בהפגנה פופוליסטית ברוח הבחירות המוניציפליות שיתקיימו באוקטובר 2023 ובין היתר כעסם של חברי הועד הותיק – לעובדה שנבחר השבוע ועד חדש לשכונה – כפי שפורסם כאן

צילום: ארכיון חדשות 08

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן