news08.net/ads.txt

בעקבות פניות התושבים בנושא התחבורה הציבורית, זוהר בלום שלח מכתב דחוף אל מנכ”לית משרד התחבורה לרבות דרישה לפגישה בהולה

אגד

מ״מ ראש העיר זהר בלום שלח היום (ראשון) מכתב דחוף אל קרן טרנר אייל, מנכ”לית משרד התחבורה ובו ציין כי התחבורה הציבורית בעיר רחובות אינה פועלת לשביעות רצון התושבים והנהלת העיר. אל הדברים הצטרפו מחזיק תיק התחבורה, אבי קינד ומחזיק תיק שירותים חברתיים, עו”ד שמוליק בר דאנזאן.

אגד

בלום ציין במכתבו כי “לאחרונה יותר ויותר מגיעות ללשכתי תלונות בנושא תחבורה ציבורית וזאת מתוקף תפקידי כמו”מ וסגן ראש העיר רחובות וכמי שאמון על אגף החינוך בעיר. אין ברצוני להרחיב במילים על הצורך הרב בתחבורה ציבורית נגישה ויעילה לתושבי העיר ובפרט לתלמידים, אוכלוסיות מוחלשות ואנשי גיל הזהב”.

בלום צירף את מכתבו של תושב העיר לדברים וכתב: “לאחרונה נעשו שינויים בקווי תחבורה ציבורית בעיר הפוגעים באוכלוסיות אלו פגיעה אנושה, עד כדי חוסר שימוש בתחבורה זו. ידוע לי כי השינויים נעשו ע”י סקרי שימושים וביקושים והפקת מידע מפניות ציבוריות. עם זאת לאור כמות התלונות ולאור האמור במכתבו של מר יצחק אלוף עולה כי קיימת בעיה קשה בישום השינויים.

“לאור האמור לעיל מבקש כי תערך פגישה בנוכחותך בלווי צוות מקצועי מטעמך. אל הפגישה יצטרפו מר אבי קינד, חבר מועצת העיר ומחזיק תיק תחבורה ועו”ד שמואל בר דאנזאן, מחזיק תיק השרותים החברתיים וכן 3 נציגי ציבור”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן