news08.net/ads.txt

בעקבות תלונות רבות על הפסקות חשמל בגן יבנה: חברת החשמל מבצעת סריקות לבדיקת ליקויים ותיקון

חברת החשמל

לפני כשבועיים שלח ראש המועצה, אהרון דרור, מכתב פנייה למנכ”ל חברת החשמל בעקבות תלונות רבות שהגיעו על ניתוקים והפסקות חשמל חוזרות ונשנות בגן יבנה. 

במכתבו, כתב ראש המועצה כי: “במשך כל התקופה האחרונה אנו מקבלים פניות רבות מתושבים שמדווחים על הפסקות חשמל חוזרות ונשנות בבתיהם ברחבי היישוב. מדובר בהפסקות חשמל גדולות ונרחבות שמשתקות חלקים שלמים מן היישוב למשך שעות, מפרות את מהלך החיים התקין של התושבים ואף מובילות לפגיעה במשלח ידם ובמכשירי החשמל הביתיים. נבקשכם לסייע במציאת פתרון למצב”. 

השבוע הגיעה התייחסות מחברת החשמל ובה נכתב כי: “ערכנו בדיקות מקיפות ויסודיות של נתוני הפסקות ממשוכות ומספר הפסקות בקווים המזינים את היישוב גן יבנה ואכן התברר לנו כי קיימת עלייה מתונה במספר האירועים לתקופה קצובה. לאור זאת יצאו כבר אמש צוותים טכניים לביצוע סריקות ממונעות, בדיקות תרמוגרפיה ותיקון ליקויים ככל שימצאו. בנוסף, הקצנו 3 צוותי תחזוקה לסיום הסריקות ותיקון תקלות ככל שימצאו”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן