news08.net/ads.txt

בערב ט”ו באב: גילי כהן יערוך השקה לספר הביכורים שלו, “כנפיים”

היחצ”ן גילי כהן, תושב העיר, פוצח בדרך חדשה ומאתגרת – בנוסף להיותו איש תקשורת ממולח מזה 16 שנים, הופך כהן לסופר וישיק בערב ט”ו באב את ספר הביכורים הקסום הכולל אנקדוטות, הגיגים ותובנות של הוגים, פילוסופים ומחשבות אישיות.

היחצ”ן גילי כהן, תושב העיר, פוצח בדרך חדשה ומאתגרת – בנוסף להיותו איש תקשורת ממולח מזה 16 שנים, הופך כהן לסופר וישיק בערב ט”ו באב את ספר הביכורים הקסום הכולל אנקדוטות, הגיגים ותובנות של הוגים, פילוסופים ומחשבות אישיות.

היום (ראשון) הזמין כהן מקבץ חברים קרובים בהם ראש עיריית רחובות, רחמים מלול, סגן ראש העיר, עו”ד מתן דיל, חברי מועצה, עסקנים, אנשי תקשורת ומובילי דעה מקומיים אל ההשקה שיערוך בערב ט”ו באב במרכז לתרבות יהודית “נווה שכטר” בתל אביב. בהודעה שהופצה בקבוצת החברים כתב מלול לכהן: “גילי יקר, הצלחת לפרוש כנפיים, המשך לדאות לגבהים חדשים, לפסגות נישאות. השמים הם הגבול, השכל והצלח”.

בסוף השבוע כתב כהן בעמוד הפייסבוק שלו: “בשנים האחרונות סימני השאלה ניקרו בי שוב ושוב. אחרי כל הצלחה קטנה או גדולה לא הסתתר סיפוק נשגב וגם לא רגע של מנוחה .בדיוק ההפך כל הצלחה וכל צעד רק תבע ממני לרוץ מהר יותר ולזנוח את עצמי האמיתי מאחור, בודד בקור. החיפושים והתהיות סבבו את העולם כמו בכדור הפורח של ז’ול וורן. מאושו, דרך הנצרות ועד לאלים החייזרים של פון דנקן ובסוף שבתי בדיוק למקום בו התחלתי – הביתה! לא לבית החדש של היום, לבית הישן ברחוב משה מזרחי.הבית שבו זנחתי את עצמי”.

כהן המשיך: “החלטתי לקחת אחריות על החיים שלי לפני שאהיה זקן מדי והבנתי שבשביל להגיע אל עצמי אני צריך לשאול מי זה “אני” ומי בכלל הביא אותי לכאן (חוץ מההורים שלי). הבנתי שבמסע הזה לא מספיקות לי הרגליים והתחלתי במסע לחיפוש כנפיים. לא הכנפיים השקריות שחשבתי שיש לי, אלו שהעיפו אותי אל המערבולות והישר אל לב הסערות, אלא הכנפיים האמיתיות שלי, רק שלי. כפרתי בכנפיים של איקרוס שהיו לי עד אז, אלו שצמחו מהר ובקלות עם כל מילה טובה, פרגון או הצלחה קטנה. הכנפיים שנמסו בכל פעם מחדש וכשהשמש הפציעה שוב מצאתי את עצמי מתרסק על האדמה הקשה ומחפש את הכנפיים הדמיוניות שנעלמו כלא היו אף פעם.

“כמה שנים מאוחר יותר החלטתי לאגד את המחשבות והתהיות לספר “כנפיים”, שאני מקווה שיגרום לפחות לעוד אדם אחד לעצור רגע את המירוץ של החיים. לנסות לעצור רגע את ריצת האמוק חסרת הכיוון והתכלית ולחשוב איך הוא יוצא מהקטנות ומתחיל לגלות את הכנפיים שלו הבלתי נראות שהוא לא יודע שקיימות. הבעייה עם הכנפיים שהרב קוק מדבר עליהן היא שניתן לגלות אותן רק באמצעות משקפיים מיוחדות – משקפי אמונה, האמונה באינסוף יתברך שבתוכנו ושממלא את כל הארץ, אותן כנפי נשרים אבירים והאמונה בעצמי האמיתי שלי ולאלוהים שהוא ממש בתוכי ולא רק מחוצה לי”.

הסופרת ענת לב-אדלר (כותבת ומוחקת אהבה) כתבה בסף הפייסבוק שלה המלצה על הספר של כהן. “חברי בחר לקרוא לספר הביכורים שלו “כנפיים”. כמו ילדים, גם ספרים בוחרים את השמות המתאימים להם. ואכן, זהו ספר מתנה מדויק של
תובנות ומשפטי השראה, שדורש מכל אחד לעצור ולחפש את המנוף שנושא אותו אל עבר החיבור הכי עמוק עם עצמו”, ציינה.

אדלר הוסיפה: “לכנפיים של גילי אני מאמינה, לא רק מפני שאני מכירה אותו מספיק שנים, אלא כיוון שהיום, ממרחק השנים, הכנפיים שלו צומחות פנימה, ומתוך העמוקים, ממנפות את התנועה כלפי חוץ. וכאשר התהליך הוא כזה, הרי אינסוף לרוח. אז אם אתם מחפשים ספר מתנה שהוא גם מסע פנימי שכל אחד יקרא בעיניים שלו, לכו לרפרף בכנפיים. אני בטוחה שתאהבו”.

חפשו בסטימצקי ובחנויות הספרים המובילות: כנפיים, קוראים הוצאת ספרים.

צילום: יחצ

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן