בפני 6,000 איש: ראש העיר רחמים מלול פתח את חגיגות יום ההולדת של שלומי שבת

רחמים

אירוע מרגש נרשם בפתח יומו השני של פסטיבל הקיץ בהפקת עיריית רחובות באמצעות החברה העירונית לתרבות כאשר ראש העיר, רחמים מלול עלה אל הבמה וסיפר לקהל כי היום (רביעי) חל יום הולדתו של שלומי שבת.

מלול ביקש מ-6,000 התושבים שהצביעו ברגליים והגיעו אל גן המייסדים להצטרף אליו בשירה, לכבוד שבת שחגג 63 קייצים ואף הוענק לו זר פרחים. שבת כמובן, התרגש מהמעמד ומאוחר יותר הודה לקהל ופנה למלול: “ריגשת אותי, אני רוצה לעשות לך הפתעה ולהקדיש לך שיר, זה שיר לא קל” – ואז הקדיש לו את הלהיט “אבא”. בהמשך התפרץ הקהל הרב אל קדמת הבמה והרעיף אהבה גדולה על הזמר, שהשיב בלהיטיו הגדולים, בין היתר עם בתו, מנור שבת.

כאמור, אלפים הגיעו גם אתמול אל פסטיבל הקיץ ומילאו את גן המייסדים שאירח בערב הזה את תובל שפיר (כוכב “גאליס” והפסטיגל), להקות והרכבים מקומיים, ואת להקת קפה שחור חזק. את האירוע כיבדה בנוכחותה השרה מירי רגב, שהתארחה קודם לכן בבריכת וייסגל שם, כפי שנכתב ב”רחובות היום” נערך לכבוד מקצה שחיה וארוחת ערב עליה היה אמון ברוך עייש, מנהל וייסגל.

הערב, החל מהשעה 18:00 הערב ייפתח בקרקס פנטזיה הבינלאומי הכולל אקרובטיקה, פעלולים, מוזיקה עם אלמנטים של אש ומים ועוד. מיד אחריו יופיע הזמר המקומי אייל כהן עם להקתו ואת הפסטיבל יחתום בשעה 21:00 מופע של הזמר רמי קליינשטיין והמועצה, במסגרת בימות פיס, מיזם התרבות המצליח של מפעל הפיס.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן