בפעילות בלשי הנוער נתפס נער החשוד שרכב על אופניים גנובים ושני קטינים עם סמים וסכין

משטרת רחובות

בלשי נוער ממשטרת רחובות החלו להתפרס במקומות הומים המאוישים לרוב על ידי בני נוער בכדי למגר ולמנוע אפשרות לקטטות ורעש מהם סובלים תושבי העיר. עיקר הפעילות התרחשה אמש בגבעת הדקלים שבשכונת רחובות החדשה.

בין הממצאים שהשיגו בלשי הנוער: נתפס נער שעל פי החשד רכב על אופניים גנובים, הוא עוכב בתחנת המשטרה בכדי לאשש זאת. אולם הוא לא היה היחיד, במהלך הפעילות נתפסו ארבעה צעירים, בהם שני קטינים כשעליהם סמים מסוגים שונים וסכין. כל הארבעה נחקרו בתחנה ושוחררו בתנאים מגבילים.

כזכור, רק לפני שבוע, נקראו כוחות המשטרה באישון לילה, להגיע אל אירוע קטטה שפרצה בגבעת הדקלים בין חבורות בני נוער. שכנים אשר הבחינו במתרחש, לאחר שהתעוררו משנתם בעקבות הרעש, הזעיקו את כוחות מד”א והמשטרה, ומהמקום פונו מספר פצועים באורח קל. גן הדקלים ידוע מזה שנים ככזה שהפך למפגש קבוע בין חבורות בני נוער כאשר קטטות בסוף השבוע הפכו לדבר שבשגרה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן