news08.net/ads.txt

בפעם השלישית ברציפות: אליצור רמלה אלופת ליגת העל לנשים בכדורסל

הישג מרשים ביותר שמביא כבוד רב לקבוצה ולעיר רמלה

רמלה ניצחה את הפועל לב ירושלים 60:84 במשחק השלישי בסדרה ובכך מסכמת עונה פנומנלית וזכייה בגביע המדינה

אליצור רמלה היא אלופת ליגת העל לנשים בכדורסל בפעם השלישית ברציפות וה-13 בתולדות המועדון. הקבוצה של המאמן דני גוט שזו עונתו הראשונה ברמלה, ניצחה השבוע (שני) 60:84 את הפועל לב ירושלים וסגרה 0:3 בסדרת גמר הפלייאוף.

ניתן לומר בבטחה רמלה כי במידה מסוימת האליפות השנה הייתה די צפויה, במיוחד לאורך עונה מושלמת בה אליצור הפסידה רק משחק אחד בעונה הסדירה ורוב הניצחונות שלה היו חד-צדדיים. וזאת ככל הנראה במיוחד בזכות שחקניות סגל מעולות בהן: ג’ני סימס, עדן רוטברג ודניאל רבר, כוכבות נבחרת ישראל.

הישג נוסף נרשם לרוטברג שנבחרה לשחקנית העונה של מינהלת הליגה והייתה זו שהניפה את צלחת האליפות. רוטברג ציינה: “האמת, באנו מהרגע הראשון וידענו שאנחנו חייבות לקחת את זה”, סיפרה קפטנית רמלה הנרגשת. “באנו ב-200 אחוז, לא ב-100. האנרגיות החיוביות והטובות שלנו הרימו אותנו למעלה והיינו 40 דקות בפול גז. אני כל כך גאה בבנות, אין לי מילים להסביר”.

ראש העיר מיכאל וידל:

“הישג שמביא כבוד רב לקבוצה ולעיר רמלה. ברכות לשחקניות, למאמן, לצוות ההנהלה ולאוהדים המסורים. בכוונתי להמשיך להשקיע במועדון שמסב לנו גאווה רבה. אנחנו מוכיחים ובפעם ה-3 ברציפות שרמלה היא שם נרדף למותג כאשר מדברים על כדורסל נשים”.

נשיא המועדון, עו”ד מוסא סאבא:

“אני מאושר להיות חלק מההישגים שאליהם הגיע המועדון. ב-4 שנים שאני מכהן כנשיא חגגנו אליפות שלישית ברצף. אנו נמשיך להציב יעדים נוספים לקבוצה בישראל וגם באירופהונכוון הכי גבוה שאפשר. רמלה תישאר על המפה, בטח בכדורסל נשים”.

◼️ לקבוצת חדשות רמלה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – ספורט, כולל ילדים ונוער לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית רמלה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן