news08.net/ads.txt

בפעם ה-12 ברציפות: רחובות זכתה בחמישה כוכבי יופי בתחרות “קריה יפה ומקיימת בישראל יפה”

העיר רחובות זכתה זו השנה ה-12 ברציפות בחמישה כוכבי יופי במסגרת התחרות ‘קריה יפה ומקיימת בישראל יפה’ של המועצה לישראל יפה – ואפשר להבין מדוע | בטקס שהתקיים היום בלשכת ראש העיר, העניק יעקב חמני, נציג המועצה לישראל יפה את התעודה לראש העיר רחובות, חמים מלול, סגן ראש העיר, מחזיק תיק חזות העיר, עו”ד יניב מרקוביץ’, ומנכ”ל העירייה דורון מילברג.

צוותי המתנדבים של המועצה לישראל יפה ערכו סיורים גלויים וסמויים ברשויות המקומיות השונות וביישובים השונים, בהם נבדקו מגוון פרמטרים – ניקיון העיר, טיפוח השטחים הציבוריים, מתקנים ופעילויות לרווחת הציבור, תחזוקת התשתיות לשירות הציבור, התנהלות לקיימות בכל מוסדות העירייה, התייעלות אנרגטית, טיפוח המתקנים הציבוריים, נגישות לכל מוסדות הרשות, שקיפות ודיווח על ידי הרשות, עידוד שימוש בתחבורה ציבורית, תרומה לקהילה ועוד.

לדברי רחמים מלול, ראש העיר: “רחובות נבחרת באופן קבוע על ידי הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה כעיר מובילה באיכות החיים בישראל. בשנים האחרונות השקענו רבות בחזות העיר, בשינוי פני העיר, בגנים ונוף ובתהליכים לניקיון העיר ומחזור. נמשיך לפעול ולהקדיש תקציבים ומשאבים על מנת לטפח את העיר ולשמור על הניקיון והסביבה ברחובות”

עו”ד יניב מרקוביץ’, סגן ראש העיר והממונה על חזות העיר: “התחרות היא דבר חשוב, ואני שמח שרחובות קיבלה את הציון הגבוה ביותר. חשוב לציין כי בסופו של דבר- הביקורת של התושבים היא המבחן האמיתי שלנו. אני שמח שגם את המבחן הזה אנחנו עוברים בהצטיינות, ושהצלחנו ליצר שותפות של אמת עם תושבי העיר בקידום איכות החיים בעיר וחזותה. נמשיך לעשות כן גם בשנים הבאות”.

דורון מילברג, מנכ”ל העיריה: “עיריית רחובות תמשיך לשפר ולהשקיע בהענקת השירות הטוב ביותר לתושבי רחובות בתחום חזות העיר, תברואה וקיימות. אני מודה למועצה לישראל יפה, לעובדי העירייה, למנהלים ולכל מי שטורח מדי יום על השירות בתחום זה, למען התושבים והעיר”.

מעירית רחובות נמסר כי הזכייה בתחרות התאפשרה הודות לשיתוף הפעולה של כלל אגפי העירייה הרלוונטיים: אגף חזות העיר, אגף גנים ונוף, המוקד העירוני באגף חירום וביטחון ומוקד עירוני וכמובן יתר האגפים ועובדי העיריה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן