news08.net/ads.txt

בצאת החג, מלול שר למשפחות השכולות שהתארחו במלון ליאונרדו. גם אוה גור הייתה שם

בצאת החג, ביקר ראש עיריית רחובות רחמים מלול, את המשפחות השכולות ששהו בעיר באמצעות ארגון ״נאוה״ בניהולן של חווי ארנפלד ותהילה פרידמן אשר מארח מידי שנה כ-180 משפחות שכולות לליל סדר משותף.

המשפחות שהו במשך כל החג במלון ליאונרדו בעיר, וסעדו באולם ״רוז״ הצמוד. ביום שישי בערב חג, סטודנטיות מפרויקט ״הזדמנות שניה״ של הפורום העירוני לקידום מעמד האישה סייעו בהכנות לליל סדר למשפחות השכולות במלון לאונרדו ברחובות, ובין היתר ערכו את השולחנות וארזו מתנות לכל משפחה.

אמש נערך ערב הסיום של החג, ובטרם החלה ההופעה הגיע ראש העיר מלול לבקר את המשפחות. גם חברת המועצה אוה גור, מחזיקת תיק קידום מעמד האשה, כיבדה את המעמד.

מלול נשא דברים בפני המשפחות השכולות: ״הסיפור של עם ישראל ביציאה ממצרים הוא סיפור של התגברות על קשיים… אנו יודעים שעוברים עליכם ימים קשים במיוחד בתקופה זו, ומחבקים ומחזקים אתכם”. הלהקה שהנעימה את זמנם של הנוכחים הפתיעה את ראש העיר בשיר ״אדוני ראש העיר״ ומחול, כמו שרק הוא יודע, הצטרף אליהם בשירת ״לנר ולבשמים״.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן