בצלאל עורקבי, אחיו של זוהר ארגוב, נעצר שוב בחשד לתקיפת חסר ישע – מעצרו הוארך עד ליום ראשון

Capture1

לו היה בר מזל, הסרט הזה וודאי לא היה חוזר בלופ הקבוע: בצלאל עורקבי, אחיו הצעיר של מלך הזמר המזרחי, נעצר היום (חמישי) שוב. הסיבה בגינה נעצר היא תלונה שהוגשה כנגדו בגין תקיפת קטין חסר ישע. לאחר שהובא בפני בית המשפט הוברר כי עורקבי היה אמור להפקיד סך של 1,000 שקלים כערבות על שחרורו האחרון, לפני כשבועיים אולם לא עשה כן – ולפיכך נעצר.

מעצרו של עורקבי בן ה-57 הוארך עד ליום ראשון ועדיין לא ברור האם יהיה מישהו שיפקיד עבורו את הסך המבוקש. בפעם הקודמת נעצר עורקבי בגין גניבת פלאפון מרכב. כזכור, הוא הובא להארכת מעצר בבית משפט השלום בראשון לציון שם צוין כי הוא לאחר שהבחין ברכב שחלונו נותר פתוח, ראה מכשיר טלפון נייד, שלח את ידו ולקח אותו. עורקבי לא הבחין כי ברכב שתי ילדות אשר נשארו חגורות ברכב והמתינו לאביהן שיצא למסור דבר מה במבנה הסמוך.

הבנות צעקו בבהלה, אביהן חש למקום במהירות ותוך שניות ספורות תפס את בצלאל בעודו אוחז במכשיר הטלפון שנלקח מהרכב. שוטרי התחנה הוזעקו למקום האירוע ועצרו אותו מיד. בחקירתו שיתף עורקבי פעולה והודה במיוחס לו. השופטת גלית אוסי שרעבי, הורתה לשחררו בערבות של 1,000 שקלים – הכסף שבגינו נעצר שוב.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן