בצל האיומים הביטחוניים: מועצה אזורית לכיש מצטיידת במערכות תקשורת מתקדמות

מערכת הקשר המתקדמת הותאמה לצרכי הבטחון של המועצה | המערכת מאפשרת לשמור על רציפות תפקודית ולשפר את יכולות כיתות הכוננות שלהם בשטח בזמן לחימה וחירום

המועצה האזורית, הממוקמת בנגב, הצטיידה במערכות קשר שישדרגו את יכולותיה במצבי חרום ושגרה ויאפשרו מענה מהר מול איומים ביטחוניים. גיל פלד, סמנכ”ל אירומיד: “אירועי ה-7.10 הדגישו את חשיבות התקשורת בין כוחות הביטחון השונים לטובת הצלת חיי אדם”

אחרי ה-7 באוקטובר תפיסות הביטחון הישנות של יישובים רבים ברחבי הארץ השתנו – והתחדדה ההבנה כי יש להפיק לקחים מאירועי אותו היום ולשפר את יכולות הביטחון והתקשורת בין כוחות הביטחון וההצלה השונים.

המועצה האזורית לכיש, המשתרעת על שטח של יותר מ-400,000 דונם וכוללת 14 מושבים, חמישה יישובים ואתרי טבע וחקלאות רבים, יצאה לעבודה אינטנסיבית בנושא במטרה לשדרג את יכולותיה בשעת חרום.

כעת, לאחר סיום העבודה, הותקנה ביישובי המועצה מערכת קשר מתקדמת של “ארומיד” מקבוצת YTCOM המבוססת על אתרי קשר מתקדמים של ענקית הטכנולוגיה KENWOOD.

מערכת הקשר המתקדמת הותאמה לצרכי הבטחון של המועצה שגדלו מאוד מאז פרוץ מלחמת חרבות ברזל, ולאור המצב הבטחוני המורכב בישראל בכלל ובאזור הנגב בפרט.

המערכת המקיפה משפרת את יכולות התקשורת בזמן חירום במוקדי המועצה וביישובים, רכבי הבטחון וכיתות הכוננות ומאפשרת המשך קשר גם בסיטואציה בה התשתית הסלולרית קורסת. המערכת כוללת מספר ממסרים – מכשירים נייחים למוקדי הישובים ומכשירים נישאים בידי לוחמי הגנת הישובים. המערכת מהווה מכפיל כוח ומאפשרת יכולת תגובה במצבים משתנים להם המועצה נערכת בימים מורכבים אלו.

מועצה אזורית לכיש מצטרפת למועצות וערים נוספות בהן דרום השרון, ראש העין, ראשון לציון, עפולה, ערד, קיסריה, חצור הגלילית, יפיע ועוד שלאור לקחי ה-7.10 החליטו להצטייד במערכת קשר המתקדמת של ארומיד על מנת לשמור על רציפות תפקודית ולשפר את יכולות כיתות הכוננות שלהם בשטח בזמן לחימה וחירום.

גיל פלד סמנכ”ל ארומיד מקבוצת YTCOM:

“מאז פרוץ המלחמה אנו מזהים ביקוש הולך וגובר בקרב מועצות אזוריות ומקומיות לשדרוג יכולות התקשורת שלהן בזמני חרום. ארועי ה-7.10 הציפו את החשיבות של תקשורת יציבה ומתפקדת בין כיתות הכוננות, אנשי הביטחון וכוחות ההצלחה והביטחון לטובת הצלת חיי אדם”.

 

◼️ לקבוצת חדשות מועצות אזוריות בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ/מהעולם/משפט/עורכי דין/פלילי לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – ביטחוני/חירום/חריג לחצו כאן

צילום: kenwood

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן