news08.net/ads.txt

בצל החשש מדלקת בשריר הלב: אושר החיסון לבני נוער החל משבוע הבא

אמש (ג’) התקיים דיון נרחב של הצוות לטיפול במגפות וועדת המעקב בנושא חיסונים בראשות פרופ’ חזי לוי ובהשתתפות פרויקטור הקורונה פרופ’ נחמן אש, מנהל הצט”מ- ד”ר בעז לב, נציגי איגוד רופאי הילדים, ומומחים לחיסונים ולאפידיומיולוגיה. הדיון היה ארוך מהמקובל, ובמהלכו הוצגו מצגות אנשי המקצוע והמומחים השונים וסקירת העבודה הרב מקצועית שדנה בסיבוכים אפשריים בהרחבת החיסון, לרבות דלקת בשריר הלב.

יחד עם זאת, לאור העובדה שהתחלואה כעת בישראל נמוכה ביותר, הוחלט לבסוף להמליץ על חיסון בהקדם לקבוצות סיכון, ביניהם מתבגרים עם סיכון רפואי לחלות בקורונה קשה, מתבגרים המתגוררים עם בני משפחה בעלי סיכון לחלות בקורונה קשה וכן למשפחות הצפויות לטוס לחו”ל. מעבר לקבוצות בסיכון, יהיה אפשרי לחסן את כל המעוניינים בכך. החיסון יעיל ובטוח. מנכ”ל משרד הבריאות מקיים ברגעים אלה שיחות הערכות עם קופות החולים לחיסון המתבגרים. נכון לרגע זה, החיסון למתבגרים צפוי להתחיל במהלך השבוע הבא, במסגרת קופות החולים. משרד הבריאות ימשיך ויעדכן בהתאם לנדרש.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן