בצל המלחמה: אלפי נערות תורמות למדינה בשירות לאומי

האגודה להתנדבות, מייסדת השירות הלאומי והמפעילה הגדולה ביותר של מתנדבים ומתנדבות בפריסה ארצית ובינלאומית

בבנייני האומה בירושלים מתקיים כעת, יום שלישי, יריד החמ”ד השנתי לשירות הלאומי אזרחי. בימים קשים אלה, כשעם ישראל זקוק להן במיוחד, אלפי בנות מחפשות את הדרך הטובה והמשמעותית ביותר לתרום למדינה ולחברה.

בין מגוון האפשרויות הנפתחות בפני הבנות: רפואה, חינוך, רווחה, משרדים ממשלתיים, ביטחון, ועוד.

אורית מרק אטינגר פגשה את הדסה ידידיה מתנדבת ה”אגודה להתנדבות” מהמרכז הרפואי שערי צדק, אשר שיתפה אותה בחווית השליחות המשמעותית ובסיוע שלה לחולים בזמן המלחמה.

ירון לוץ, מנכ”ל האגודה להתנדבות, מייסדת השירות הלאומי והמפעילה הגדולה ביותר של מתנדבים ומתנדבות בפריסה ארצית ובינלאומית, ברך ואמר: “בייחוד בשעה זו, מרגש לראות את הפנים היפות של הארץ הזו, אלפי צעירות שבוחרות בשירות משמעותי לחיזוק החוסן של החברה הישראלית. אנחנו עדים לתרומה האדירה שלהן מפרוץ המלחמה, בבתי החולים, במד”א, במערכת החינוך, במוסד, בשב”כ, ובכל החזיתות האפשריות. אני מודה לראובן פינסקי, מנכ”ל הרשות לשירות לאומי, על יריד משמעותי שחושף בפני הצעירות את אחד מהמפעלים החברתיים המשמעותיים ביותר במדינה.”

◼️ לקבוצת חדשות ירושלים והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: האגודה להתנדבות

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן