news08.net/ads.txt

בצל המלחמה: מרכז יורי שטרן בירושלים ממשיך בהכשרת מטפלים בחולי סרטן 

טיפולי המגע שמרכז יורי שטרן מעניק בהתנדבות מלאה משלימים את הטיפול הקונבנציונלי ומחזקים את רוחם וגופם של המטופלים בהתמודדות עם המחלה

פעילות המרכז לסיוע הוליסטי ע”ש יורי שטרן במרכז הרפואי ‘שערי צדק’ ובקליניקות הקהילתיות בירושלים ובהרצליה מאפשרת לכלל חולי הסרטן ובני משפחותיהם נגישּות למערך טיפולים מסודר ועקבי של רפואה משלימה. לטיפולים התומכים המוענקים לחולי הסרטן יש השפעה משמעותית ביותר על איכות חייהם, ועל ההתמודדות הפיזית והנפשית עם המחלה.

לצד הטיפול בפצועים ובמפונים, ממשיך המרכז בהכשרת מטפלים-מתנדבים חדשים: 42 מתנדבים חדשים נמצאים בעיצומה של הכשרה מעשית ועיונית בת 55 שעות על מנת לקבל כלים לטיפול בחולים אונקולוגיים ובני משפחותיהם.

ההתמודדות עם השלכות המלחמה הנמשכת אינה קלה ודורשת משאבים פיזיים ונפשיים מכולנו. גם בתקופה הזו אל לנו לשכוח את המתמודדים עם מחלת הסרטן שעוברים מסע קשה ומפרך במלחמה יומיומית על החיים.

אל קבוצת 160 המטפלים-מתנדבים של המרכז לסיוע הוליסטי ע”ש יורי שטרן מצטרפים בימים אלה עשרות מטפלים חדשים מירושלים, עמק חפר, הרצליה ונתניה, אשר עוברים הכשרה מעשית ועיונית בביה”ח שערי צדק ובמרכזי הסיוע הוליסטי ע”ש יורי שטרן בעמק רפאים בירושלים ובהרצליה.

במהלך ההכשרה נפגשו המטפלים החדשים עם  הצוות הרפואי המוביל של מרכז האונקולוגי ע”ש הלמסלי ועם העומד בראשו, פרופ’ ניר פלד, שבירך מתנדבים החדשים. אונקולוגים בכירים, בהם  ד”ר אורה רוזנגרטן ופרופ’ נתן צ’רני, העבירו הרצאות על יסודות טיפול תומך. הצוות הרב תחומי שמח לקבל תוספת משמעותית של מטפלי יורי שטרן שמזה 16 שנים מטפלים במסירות ובהתנדבות בבאי המרכז האונקולוגי שערי צדק.

כל מטפל שיסיים את ההכשרה צפוי להעביר במהלך שנת 2024 כ-150 טיפולים בהתנדבות לאנשים המתמודדים עם מחלת הסרטן וזקוקים במיוחד בימים קשים אלה לטיפול אינטגרטיבי המסייע בהתמודדות עם המחלה ומקל נפשית.

לנה שטרן, יו”רית מרכז יורי שטרן: “בימים האלה אנו מציינים 17 שנים מאז הליכתו של  יורי שטרן ז”ל שלזכרו הוקם המרכז. זה  ציון דרך משמעותי, ודווקא בימים האלה של מלחמה. לצד הטיפול בחולים עצמם, המרכז  מטפל גם באנשים שפונו מביתם , פצועים וצוותים רפואיים  בטיפולי מגע מרפאים, דיקור, טיפולים רגשיים  בהתנדבות מלאה ומעוררת השראה.
מרכז יורי שטרן ממשיך לגדול ולקלוט מטפלים חדשים על מנת לסייע למתמודדים עם מחלת הסרטן וללוות אותם במסע הזה. טיפולי המגע שמרכז יורי שטרן מעניק בהתנדבות מלאה משלימים את הטיפול הקונבנציונלי ומחזקים את רוחם וגופם של המטופלים בהתמודדות עם המחלה”.

◼️ לקבוצת חדשות ירושלים והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: פולינה קרסיק ויהודית הרפז

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן