news08.net/ads.txt

בצל הפיגועים הוחלט בנס ציונה על שורה של הנחיות

בתום הערכת מצב בטחונית שקיים ראש העיר שמואל בוקסר עם צוות העירייה והבטחון, הוחלט על תגבור אבטחה במהלך היממה הקרובה. להלן ההחלטות שהתקבלו:

כלל מערך השיטור והפיקוח בעיר מגויסי למשימת שמירת הביטחון 24/7, גדוד המתנדבים והמשמר האזרחי גויסו והם מתגברים סיורי שטח בעיר. בהחלטת ראש העיר מערך השיטור העירוני יתוגבר בניידת נוספת. ניידות השיטור בעיר יעלו ל-4 ניידות סה”כ, יבוצעו סיורים יזומים באתרי בניה לאיתור שוהים בלתי חוקיים. כמו כן, העיריה פנתה לחברות האבטחה לתגבור מאבטחים חמושים במוסדות חינוך. רכזי הביטחון של מרכזי הקניות הגדולים בעיר תודרכו על ידי המשטרה לערנות אבטחה ומענה בשעת הצורך. אירועים עירוניים ופעילויות נוער המתוכננים מהיום ועד לסוף השבוע, לפי שעה יתקיימו כסדרם תוך הגברת האבטחה של השיטור העירוני במקום.

במוסדות חינוך התקבלו ההנחיות הבאות: כל מוסדות החינוך יפעלו כסדרם. פעילויות חוץ בית ספריות תתקיים רק באישור קב”ט העירייה באמצעות אגף החינוך, לימודי פיזיקה במכון ויצמן יתקיימו כסדרם. עבודות בינוי וגינון במוסדות חינוך לא יתקיימו עד לסוף השבוע. אבטחת מוסדות חינוך של מאבטחים חמושים תמשך עד תום הלימודים וככל שיידרש גם עד השעה 17:00. השיטור העירוני ואופנועי אבטחה מתגברים את השמירה בקרבת מוסדות חינוך וגני ילדים ובפרט במוסדות חינוך הסמוכים לאתרי בניה.

מוקד תמיכה רגשית לתושבים החווים חרדה נפתח בנס ציונה – עד השעה 16:00 ניתן לפנות לטלפון: 08-9306010 ואחרי השעה 16:00 למוקד 106.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן