news08.net/ads.txt

בצל השגרה הקשה: מותג מוצרי הילדים SIMPLY GOOD מציע חיבוק חם ומנחם באמצעות הבובות הרכות

מותג מוצרי הילדים האיכותי SIMPLY GOOD מציע חיבוק חם ומנחם באמצעות הבובות הרכות והעצומות של “מנואלה” – שיתוף פעולה יוצא דופן ומרגש במיוחד עם המעצבת מירב פלם.

לפעמים אנחנו לא חשים במתח שהילדים שלנו חווים, והשגרה המתוחה שבה אנחנו מצויים בשבועות האחרונים היא ללא ספק קשוחה, מערערת ולא נעימה. לעיתים – כל מה שהילדים שלנו צריכים הוא חיבוק חם ומנחם, כזה שיוענק להם גם כשהמבוגר או ההורה אינו בסביבה.

הבובות עשויות בדים נעימים למגע ולכל אחת מהן איבר אחד המאפיין אותן ומודגש בהגזמה מכוונת, כך שלכל בובה אישיות מובהקת משל עצמה. כל ילד וכל הורה יוכלו למצוא בבובות האלה את עצמם; להזדהות עימן ולאמץ באהבה. פיל, ארנב, קוף, עכבר וברווז – מעוצבים בקפידה ומגיעים בצבעוניות מובחנת כמו וורוד כהה, ירוק דשא, צהוב ותכול-אפור. 

אלינור ואישי רון – בעלי המותג SIMPLY GOOD, והמעצבת המוערכת מירב פלם המזוהה כ”מנואלה”, חברו בשיתוף פעולה ייחודי שבמסגרתו הובילה פלם את מהלך המיתוג-מחדש של סימפלי גוד וליוותה את קמפיין מתיחת הפנים של המותג.  גם בובות רכות שעיצבה מנואלה ושהיו למוכרות ולנמכרות בבוטיקים נחשבים ברחבי העולם – יימכרו במסגרת שיתוף הפעולה הזה, תחת המותג סימפלי גוד;

בובות רכות מנואלה” נמכרו, בין היתר, בקוריאה והונג-קונג; באירופה ובארצות הברית; וזכו לחיבוק חם ואוהד של ילדים והורים רבים, לאחר שהונחו אחר כבוד על מדפים בחנויות עיצוב  כמו the conran shop ,anthropologie ,moma museum.

מירב פלם על מנואלה: בשנת 2001 הקמתי את המותג “מנואלה” – הקרוי על שם מוט סיבוב גלגל השיניים הידני שכולנו מכירים מהבובות של “פעם”; הסטודיו שלי התמחה בעיצוב מוצרי ילדים מטקסטיל תוך הקפדה על איכות וחומרים, מה שהפיח רוח חדשה בתחום הצעצועים.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן