news08.net/ads.txt

בצעד מפתיע | ראש עיריית יבנה החליט שלא לפתוח את כיתות ד’ עד י’

ראש העיר החליט שלא לפתוח את כיתות ד’ עד י’ ביבנה. לדבריו “המתווה של משרד הבריאות להחזרת התלמידים לבתי הספר לא סביר ולא הגיוני”.

בהודעה שמסר צבי גוב – ארי: “החלטתי שלא לפתוח ביום ראשון הקרוב את בתי הספר לכיתות ד’ – י’ ללימודים של יום בשבוע. המתווה של משרד הבריאות להחזרת התלמידים לבתי הספר לא סביר ולא הגיוני. לא ייתכן שחלק מהילדים ילמדו יום בשבוע, אחרים ילמדו חמישה ימים, ילדי הגן לומדים שלושה ימים ואחרים יומיים. זה פשוט לא עובד כך! ההחלטות הסותרות עברו כל גבול, מייצרות בלבול בקרב ההורים, הילדים ועובדי מערכת החינוך. צריך לחזור בצורה מסודרת לפי תכנית סדורה התואמת את הצרכים הלימודיים והיתכנות היישום בשטח (מספר כיתות, מורים, גננות, סייעות) או לא חוזרים ללימודים. הצענו לאפשר לכל רשות מקומית לגבש תכנית יישובית בהתאם לאפשרויות ולהפסיק לאלתר את השינויים חדשות לבקרים”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן