news08.net/ads.txt

בצער רב נפטר הרב משולם זוסיא ברוקמן מקרית מלאכי; ראש העיר לשעבר: “הערכתי אותו מאוד”

בצער רב התקבלה הידיעה על פטירתו של הרב משולם זוסיא ברוקמן ע”ה, מקריאת מלאכי שנפטר לאחר מחלה קשה והוא בן 61, המנוח היה מצאצאיו של רבי זושא מאניפואלי ונודע בפעולותיו ברוכות לקירוב אלפים מיוצאי מדינות חבר העמים במסירות נפש אין קץ.  ראש עיריית קרית מלאכי לשעבר, ליאור קצב הספיד: “מהדמויות הבולטות של נחלת הר חב”ד בקרית מלאכי. הרב משולם, איש צדיק, צנוע ועניו, היה אהוב מאוד על הבריות, התערה בחיים הציבוריים בעיר ומסר את נפשו למען קהילת יהודי ברית המועצות לשעבר, קירבם לתורה ולמצוות והנהיג אותם רוחנית במסירות נפש עילאית וגבורה אמיתית”.

עוד הוסיף קצב: “הוא הקים משפחה לתפארת. בנותיו, חתניו ונכדיו ממשיכים בדרך השליחות כדרך חיים. בשנים האחרונות, הוא סבל מאוד ממחלה קשה, ועל אף שהיה מרותק לביתו והתנייד בקושי רב על כסא גלגלים, הוא לא פסק ממעשיו הטובים, מגמילות החסדים וממסירות הנפש שלו. זכיתי לקשר אישי מיוחד עם הרב משולם. אהבתי אותו והערכתי אותו מאוד. לפני שבוע, כשהייתי בניו יורק, הוא התקשר אלי וביקש לדבר איתי. קבענו לדבר כשאחזור לארץ ביום חמישי (היום…). הבוקר, בשעה 10:57, הוא שלח לי הודעה: “בוקר טוב, האם אתה בארץ?”, כשהשבתי לו על ההודעה, הוא כבר לא היה בין החיים… בדיעבד התברר לי שהוא התמוטט כמה דקות אחרי כתיבת ההודעה והוא נפטר לאחר שלוש שעות… כואב כל כך את פטירתו ושולח את תנחומיי לרעייתו, לבנותיו ונכדיו, לאחותו ולכל בני משפחתו היקרים”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן