news08.net/ads.txt

בקרוב אצלכם: רווק בן 40 תושב האזור, זכה ב-30 מיליון בלוטו: “הגיע הזמן לחשוב גם על חתונה”

זוכה בפיס

טופס דאבל לוטו ידני של ארבעה טורים בלבד אותו רכש ב-23.20 שקלים בביתן מפעל הפיס שבתל אביב, הביא לרווק מקומי את הזכייה בפרס הראשון בלוטו.

הרווק, שכיר בשנות ה-40 לחייו מאזור השפלה זכה ב-30 מיליון שקלים והגיע נרגש לממש את זכייתו בבית מפעל הפיס. “אני מנהל חיים בריאים ועוסק בספורט, בכל בוקר אני מתעורר בחמש וחצי ויוצא לריצה. גם היום התעוררתי מוקדם, אך יצאתי לריצה כדי לתפוס מונית שתיקח אותי לתל אביב. זה אמיתי? אני מרגיש בחלום”.

כשנשאל מה יעשה עם כספי הזכייה ענה בהתרגשות: “אני מתכוון להגשים את החלום הגדול ביותר שחלמתי עליו, לקחת חופשה ארוכה ולטייל מסביב לעולם. בקרוב אחליט על המסלול ואני מתכוון לקיים אותו בקיץ. הגיע הזמן לחשוב גם על חתונה. אוכל להתחיל חיי משפחה מהמקום הכי טוב שיכול להיות”.

אגב, ב2010, זכה רווק בן 30, שכיר מאזור המרכז, אף הוא בלוטו בפרס בסך 20 מיליון שקל. הזוכה ההוא נהג למלא לוטומט מדי שבוע בסכום של 69 שקל. בקרוב אצלכם.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן