news08.net/ads.txt

בקרוב בקריית מלאכי: מׅנהלת להתחדשות עירונית

הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית הודיעה לראש העיר אליהו זהר כי החליטה להקים בעיר מנהלת להתחדשות עירונית.

בתחילת השבוע התקיימה פגישה בלשכת ראש העיר עם סמנכ”ל הרשות להתחדשות עירונית חגי טולדנו ואנשי צוותו, סגן ראש העיר והממונה על ההנדסה יוסי סולימני, מנכ”ל העיריה תמיר היזמי ומהנדס העיר נעם רווחה. במהלך הפגישה הודיע טולדנו לנוכחים כי הוחלט להקים בארץ שבע מנהלות חדשות וביניהן קריית מלאכי. התקציב למימון המנהלת יעמוד על למעלה ממיליון שקלים שיעוברו ממשרד השיכון ויהוו את התשתית להקמת המשרד כולו שייתן את המענה לתושבים.

בשנה האחרונה יזמים רבים מחתימים תושבים על הסכמים של “פינוי בינוי” ללא מענה משפטי הולם שיכסה עליהם בהמשך, ובעצם לוכדים אותם בחוזים דרקוניים. מנהלת ההתחדשות העירונית תיתן מענה מקצועי עבור התושבים גם בתחום זה ובכלל תקיף את הנושא מכל ההיבטים. בשבועות הקרובים יפורסמו המכרזים לקליטת עובדי המנהלת ובתוך מספר חודשים, לאחר שיאוישו כל התפקידים היא תתחיל לפעול בכל השכונות בהן מתוכננים פרויקטים של התחדשות עירונית.

ראש העיר אליהו זהר: “זוהי בשורה משמחת מאוד עבור העיר והתושבים. בשנים האחרונות אנו עדים לביקוש האדיר שקיים בקרית מלאכי בתחום הנדל”ן בכלל ובתחום ההתחדשות העירונית בפרט. זהו תהליך ארוך שאנחנו נמצאים בעיצומו ואין לי ספק שהקמת המנהלת העירונית תקדם את כל נושא ההתחדשות העירונית בעיר”. ראש העיר שיבח את יוסף כהן מנהל אגף האסטרטגיה ואת מנהלת היחידה למיצוי משאבים ושותפויות חן קדוש-לוי על העבודה המאומצת בחודשים האחרונים”.

סגן ראש העיר והממונה על ההנדסה יוסי סולימני הוסיף ואמר: “מדובר בהחלטה חשובה ביותר עבור כולנו . חשוב לי לציין כי המשמעות המעשית של ההחלטה היא  שמעתה תהיה אך ורק כתובת אחת לכל מי שעוסק בתחום ההתחדשות העירונית , הן מצד היזמים וכמובן מצד הדיירים . מעתה העיריה הופכת להיות גורם הרבה יותר משמעותי בתהליך שבין היזמים ודיירי הבניינים וזאת כדי להבטיח את זכויותיהם וביטחונם בתהליך הכל כך משמעותי שבו הם לוקחים חלק”

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן