news08.net/ads.txt

בקרוב: מרוץ הלילה החמישי של אילת

מרוץ הלילה החמישי של אילת יתקיים ביום חמישי 9.3.23 והוא יחתום את שבוע חגיגות ה- 74 לשחרור אילת. גם השנה צפויים להשתתף בו למעלה מ – 5,000 איש

לאחר הפסקה בצל הקורונה, חוזר מרוץ הלילה של אילת – ובגדול. השנה יוזנק מרוץ אילת בגן פרדקין – ושם גם יסתיים, והוא יבוצע כמובן ברחובות העיר. בסיום האירוע ייהנו הרצים מהפנינג שמח עם אבי אברומי ולהקת טררם.

להרשמה למירוץ אילת – לחצו כאן. ההרשמה בעיצומה!

גם השנה יכלול המרוץ שני מקצים עממיים ושניים תחרותיים: מקצה עממי: 800 מטר, מקצה עממי: 2.2 ק”מ, מקצה תחרותי: 5 ק”מ, מקצה תחרותי מקצועי: 10 ק”מ. כל המשתתפים יקבלו מספר חזה, חולצה, תיק, צמיד לד, מתנה ומדליה. גביעים ופרסים יוענקו לזוכים במקומות הראשונים.

המרוץ שמפיקה עיריית אילת בליווי אגף הספורט, יתקיים בשיתוף רשת “דקטלון” שתפתח מתחם לחלוקת ערכות בחנות הממוקמת במרכז ה”ביג” ותעניק פרסים למנצחים. מסעדת “קאזה דו ברזיל” תתמוך גם היא באירוע עם עמדות כיבוד ומוסיקה. בתוך כך נציין כי חדר הכושר האילתי “אייקון” הנותן גם הוא חסות לאירוע, מארגן אימוני הכנה קבועים ואף יעניק פרסים למנצחים. 

קטנים וגדולים, ספורטאים וחובבים, עם ובלי מוגבלות, מוזמנים להבטיח את מקומכם באירוע הספורטיבי של השנה.

שימו לב!! ההרשמה תיסגר ביום שלישי, 28.2.2023 

צילום: שאטרסטוק ▪︎ דוברות עיריית אילת

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן